JiGGe Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hei jeg holder på og lage en side for en cs klan. Nå lurer jeg på hva dere synes om den. Her er linken: http://www.jigge.frac.dk/ny/spillsiden10.html Jeg skal lage en header så fort som mulig. Og jeg skal rydde opp i html koden. Nå hva synes dere? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Helt grei side synes jeg, men ganske kjedelig... Lage en side for en CS-klan? Virker som om den er om mye mer en der... Topp menyen var også veldig rotete. "Bli medlem" under nedlastinger? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Topp menyen var også veldig rotete. "Bli medlem" under nedlastinger? 5918991[/snapback] Det er bare for og vise at det kan være drop-down. Vet ikke om jeg skal ha drop-down der en gang. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Vil ha flere tilbake meldinger! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Dette er en CS-side. Ikke sant? Men, det er ingen elementer på siden som viser det. Hadde jeg ikke visst det fra før av hadde jeg trodd det var en eller annen random blog. Designet passer rett og slett ikke til formålet. *Legg til en overskrift i headeren *Legg til et mer relevant bilde. Ikke en flyvinge *I den høyre menyen er det en god blanding av venstre- og midt-justerte elementer. Velg en av delene. * Dårlig typografi. Varier litt mer med farger, skriftstørrelse osv. *Du bør legge til en litt mer spenstig mouseover på menyen. Ellers er designet litt kjedelig. En sort ramme med noe tekst og lite farger. Men, det er et bra utgangspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå