Sleep4Life Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 nå nettopp innstallerte jeg en fil så kom et cmd vindu opp i 1 sekund også kom det 2 advarsler fra Norton om at jeg har fått trojansk hest. jeg stressa også trykket jeg vekk begge vinduene med engang så vet ikke hvilken type det er. hva må jeg gjøre? hva kan skje? kjører Ad-Aware og Norton nå. Hjelp plz! Lenke til kommentar
berxter Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Gå til denne adressen: http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=50662 og følg hele regla; flereogtjue skritt. Etterpå kan du legge ut en HijackThislogg her. Link finner du på siden jeg linket til. Bernt K Moderatorteam: Jeg synes den siden hos Wilderssecurity er så bra for selvhjelp at den på et eller annet vis skulle vært i en sticky. Jeg oversetter gjerne dersom det er interessant. Det er vel betenkelig om vi rett og slett stjæler den, eller hva? Second opinions på den sida, noen? Bernt K Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 hva kan skje med dette viruset? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 hva kan skje med dette viruset? 5918974[/snapback] Uten navn på viruset er det vanskeligt å si noe. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 hehe....kan jeg ikke bare ta en system gjenopretting? går virsuet vekk da? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 hehe....kan jeg ikke bare ta en system gjenopretting?går virsuet vekk da? 5919064[/snapback] Er "viruset" de samme som du betegtnet som "trjojansk hest" i starten av tråden? Har du fått scannet PCen? Hva sier scannerprogrammet, dvs finner det noe virus eller trojansk hest? Systrem restore kan hjelpe - men det er filer og settinger som ikke lengre er slik de skal være. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 hehe....kan jeg ikke bare ta en system gjenopretting?går virsuet vekk da? 5919064[/snapback] Er "viruset" de samme som du betegtnet som "trjojansk hest" i starten av tråden? Har du fått scannet PCen? Hva sier scannerprogrammet, dvs finner det noe virus eller trojansk hest? Systrem restore kan hjelpe - men det er filer og settinger som ikke lengre er slik de skal være. 5919344[/snapback] system gjennoppretting til igår... Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Har ikke gjort noe spesielt. Eneste som jeg merker er pop-ups..ikke noe mer og hat bare kjørt Ad-Aware Lenke til kommentar
berxter Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Følg Wilderssecuritys punkter. Ikke juks, nå. To ting: Istedet for pkt 13 kjører du en runde med ccleaner(google), og legg ut en HJTlogg til oss. Bernt K Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Følg Wilderssecuritys punkter. Ikke juks, nå. To ting: Istedet for pkt 13 kjører du en runde med ccleaner(google), og legg ut en HJTlogg til oss. Bernt K 5956829[/snapback] Men jeg er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat....(sovnet på aen) =/ Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Kan love deg, når kassa di tar kvelden, og det høres ikke usannsynlig ut - da får du masse tid til å late deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå