Glorfindel Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Lurer på å skifte ut et OCZ Powerstream 600w med et MIST 600W for å få maskinen stillere. Men, er MIST så stille som Microplex påstår? Ser at viften de bruker er Papst og på full guffe (oppnås trolig aldri) støyer denne 32dB (tall fra Papst), og det er jo ikke særlig "stille". Er der noen som kan dele erfaringer? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Vel den på 500W som jeg har hører jeg ikke noe av Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Vel den på 500W som jeg har hører jeg ikke noe av 5920940[/snapback] Samme her.. Regner ikke med at de nye støyer mer, men har ikke hørt noe om dem. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 var endel som klaget på 600W'eren her når den rett etter den kom i salg. var visst ikke like stille som 500W selv om det står på nettsidene til microplex. Lenke til kommentar
Adrian_Ch Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 jeg har da i hvertfall 500w'n til mist og er ikke annet enn storfornøyd. stille og stabi(skal ha en omtrent lydløs pc, før det er mist'n som lager hørbar støy). vifta reguleres etter temp. sensor og har aldri opplevd at vifta går på full guffe. 600w'n derimot vet jeg ikke noe om, men kan anbefale 500 w'n om ikke annet. Lenke til kommentar
andreg Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg var en av de som reagerte på støyen, og synes ikke det er riktig å kalle min MIST 600W for "knapt hørbar". Det er et sus fra den ved vanlig bruk, og det er en god del støy når jeg belaster systemet med f.eks. spill. Hvordan støyen oppleves avhenger selvsagt av systemet forøvrig, og min maskin er muligens ikke optimal med tanke på luftstrøm mot strømforsyningen. Maskinen er også temmelig stille til vanlig, så det som kommer av lyd fra strømforsyningen merkes godt. Når det er sagt så tviler jeg veldig sterkt på at det er mange strømforsyninger som klarer å levere samme effekt og støyer mindre enn MIST 600W (unntaket er muligens Seasonic 600W, men denne var ikke aktuell for meg da den ikke er modulær). Skulle jeg kjøpt ny PSU med samme effekt nå hadde jeg kjøpt den samme om igjen. Lenke til kommentar
Glorfindel Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Takk til alle for svar. MIST 600W er i bestilling. Får håpe jeg ikke kommer til å angre på det... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Takk til alle for svar. MIST 600W er i bestilling. Får håpe jeg ikke kommer til å angre på det... 5936282[/snapback] Om din gamle powerstream er til salgs så send en pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå