Frohman Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Her er et fin, fint map over Azeroth! Du kan se noen uåpnede instancer og finne flightpather. Men så har du disse såkalte Emerald Dream Portal som popper opp over hele Azeroth. I en lvl av 26 besøkte jeg selv den som er helt øst i Ashenvale. Jeg kunne se noe som hadde en sånn instance inngang. Det var tre sekunder før jeg ble trampet ned og drept av lvl ?? Elite Dragonkin. Noe sier meg at de var lvl 60. Hva i all verden er denne portalen, og hvor fører den? Er det en high lvl quest eller noe som er der. Noe som er bevoktet med lvl 60 Dragonkin Elites må vel være noe grellt. Larz, Endret 14. april 2006 av Larzemannen Lenke til kommentar
Walts Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 de stededene er iallefall hvor de 4 green dragons er, ysonder, lethon og 2 til jeg ikke husker navnet på i farten.. du burde ikke gå ditt alene =) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 lurer selv på historien bak dragene Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Historien står på WOW-hjemmesida. Noe om "The Four Dragons". Se nedover sida. De kom sammens med en update. Endret 14. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 På det samme kartet viser den mount Hyjal som ein raid instance, nokon som veit nokke meir om ang dette? Kva det er? Når den kommer osv? Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Vist du vil hvite mer om historien vil jeg anbefale at du kjøper bøkene til Warcraft Der står det meste. en ting og si KONGE BØKER!! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 De fire dragene er: Lethon Ysondre Taerar og Emeriss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå