Åsmund Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hei. Jeg spiller GTR nå. Det er mange hjelpemidler du kan sette på eller ta vekk eller sette til medium. Men hva er realistisk? En lamborghini må jo ha en del hjelpemidler som anti-spin osv? Men hvor mye hjelpemidler skal jeg sette på og ta vekk for etterligne bilens faktiske kjøreegenskaper? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Uten at jeg skal utnevne meg selv om bilekspert, tror jeg at man på mange biler kan velge og koble ut diverse hjelpemidler. Jeg snakker da om i virkeligheten. Men hvis man snakker om løpsbiler så er det ytterst få hjelpemidler som blir brukt. Så jeg tror det er rimelig realistisk uansett, men for maks realisme, skru av alt og velg manuelt gir med clutch. Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 En lamborghini må jo ha en del hjelpemidler som anti-spin osv? 5918632[/snapback] Gateversjonen, ja. Men det er ingen gateregistrert versjon du kjører i GTR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå