Mafiabåss Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Satser på at det er her denne tråden skal være. Hvor kan jeg kjøpe billigst blekk til min Canon IP6600D? Det er jo så veldig dyrt Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) ser ut til at mpx er billigst ifølge prisguide, men så kommer jo porto i tillegg. så ikke sikkert det er noe billigere enn elkjøp eller lignende butikker. en hundrings pr patron er vel ikke så dyrt? canon er vel blant de billigste på blekkpatroner. Endret 14. april 2006 av phax Lenke til kommentar
coban Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Men er du fornøyd med skriveren din?:-) Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Men er du fornøyd med skriveren din?:-) 5919212[/snapback] Ja, det er jeg Endret 14. april 2006 av Mafiabåss Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Anbefale deg å sjekke alle disse sidene som kun selger blekkpatroner o.l Disse finner du enkelt via google. Lenke til kommentar
Ceramic Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Blekkpatron.no er billig. Kjøpte nettopp komplett sett til min Canon MP760 og det kostet 260 NOK + frakt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Blekkpatron.no er billig. Kjøpte nettopp komplett sett til min Canon MP760 og det kostet 260 NOK + frakt. 5928150[/snapback] Mange har dårlige erfaringer med uoriginalt blekk. Noen vil si det er skremselspropagandra fra produsentene, men blekket er faktisk ikke alltid av like god kvalitet, og fører til at printeren ikke yter maks. Ville ihvertfall vært veldig kritisk ved kjøp av uoriginalt blekk etter visse skrekkhistorier både på forum og fra venner om blasse utskrifter og ruinerte printere (lekke blekkpatroner er ikke gøy). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå