Mojo Pin Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Guster - Parachute Bryan Adams - Heaven Hellbillies - Ein Krasafaren Steinbu Endret 12. mai 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Er en del Jan Eggum sanger som er bra. Sånt som damene liker å.. Hvis du har stemmen i orden.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Oasis - Wonderwall! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Metallica - "Nothing Else Matters" er jo en ganske fin sang å spille på gitar, trenger hverken andre instrumenter eller vokal... 5935140[/snapback] QFT. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 The Beatles - Blackbird er ganske lett å lære på gitar.. Ganske stilig gitarspill egentlig, som beveger seg på store deler av halsen 5964203[/snapback] Ah. Herlig! Spilte den på gitarprøven i tiendeklasse. Fikk 5+. Mistet litt på at jeg ikke sang, så kunne vel blitt en sekser der. Hehe. Lenke til kommentar
Shitfish Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 System Of A Down - Lonely day er skikkelig fin, og ikke så vanskelig å spille heller. Og "Fortapt" fra Mannen som elsket Yngve. Den er sykt vakker! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Plutselig bare svarte du i en tråd der siste innlegg er 2 år gam-)melt : Lenke til kommentar
Bredesen20 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja, han gjorde det... --- Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond er genial! Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 The Eagles - Take it easy The Eagles - Desperado Carpenters - Yesterday Once More Carpenters - Sweet Sweet Smile Disse er noen av de låtene jeg liker å spille melodien til på gitar. Det høres kanskje enkelt ut men å få til de små detaljene som gjør vokalprestasjonene til sangere som fks. Karen Carpenter er virkeli vanskelig selv om melodien er forholdsvis enkel. Karen Carpenter har forøvrig etter min mening den flotteste sangstemmen jeg noen gang har hørt. Jeg får rett og slett frysninger på ryggen av å høre henne synge. R.I.P Karen Lenke til kommentar
FredrikoDelFiasco Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Joda! Creed-lullaby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå