Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dårlig lys i skjerm

Anbefalte innlegg

Det har oppstått et merkelig problem på min HP Pavilion zv6000. Tidligere var den innstilt slik at lyset i skjermen ble svakere når jeg dro ut strømforsyningen slik at den bare gikk på batteri. Dette lyseter for svakt til å jobbe lenge med men jeg har ikke gjort noe for å endre det da jeg stort sett arbeider i nærheten av et strømuttak.

Nå derimot er denne innstillingen reversert. Når jeg kun bruker batteri så lyser skjermen klart som solen, mens når jeg kobler til strømmen så dempes belysningen betraktelig. Jeg har prøvd alt min begrensede tekniske kapasitet tillater, uten noe hell. Har ikke innstalert noen nye programmer eller foretatt meg noe utenom det vanlige før dette problemet oppstod. Problemet oppdaget jeg for to dager siden da jeg startet maskinen, så det var ikke noe som skjedde mens jeg satt og jobbet. Den slår seg nå på med dette begrensede lyset hver gang og det gjelder begge brukerne på maskinen.

Problemet har oppstått samtidig med at jeg ikke får spilt musikk gjennom høytalerne på maskinen, må nå bruke hodetelefoner for å få dette til.

Noen som har noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...