Gå til innhold

Pirater får begrenset Windows Vista

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om "Windows Genuine Advantage Program" vil bli brukt, bør det ikkje vere nokon problem for dei som har kjøpt Vista.

Bortsett fra at man må gjennom masse tull som aktivering, verifisering, osv. istedenfor å bare få gjort det man ønsker å få gjort.

Og hva med de som skal installere Vista på et helt nettverk?

Nei, aktivering er noe fæle greier.

Lenke til kommentar

5921182[/snapback]

Og det må til på grunn av alle dustene som piratkopierer.

Så ikke vær sinte på MS og andre firmaer med aktivering av sine programmer, vær sinte på de som piratkopierer!

:nei:

5921227[/snapback]

Ja, faktisk enig der...

Hver gang jeg formaterer pcen (som kan være titt of ofte :p) så må jeg ringe til Microsoft fordi på registreringen over internett står det at lisensen er oppbrukt...

Tar ikke altfor lang tid, men tenk på større bedrifter og deres produkter...

Lenke til kommentar
Om "Windows Genuine Advantage Program" vil bli brukt, bør det ikkje vere nokon problem for dei som har kjøpt Vista.

Bortsett fra at man må gjennom masse tull som aktivering, verifisering, osv. istedenfor å bare få gjort det man ønsker å få gjort.

Og hva med de som skal installere Vista på et helt nettverk?

5921182[/snapback]

Eg har aldri opplevd verifiseringa som ei byrde. Det er fort gjort, og har aldri gitt meg nokon problem.

Skal du instalere Vista på eit større nettverk har du sikkert Corp. edition, då slepper du aktivisering.

Lenke til kommentar
Eg har aldri opplevd verifiseringa som ei byrde. Det er fort gjort, og har aldri gitt meg nokon problem.

Så har du "genunie advantage", at man må sjekke at man har lovlig kopi hver gang, osv.

Skal du instalere Vista på eit større nettverk har du sikkert Corp. edition, då slepper du aktivisering.

Og dermed åpner du enda mer for piratkopiering igjen.

Lenke til kommentar

Så har du "genunie advantage", at man må sjekke at man har lovlig kopi hver gang, osv.

Og dermed åpner du enda mer for piratkopiering igjen.

5921314[/snapback]

Vet ikke hvordan det funker, men man kan sikkert kjøre alt samtidig, eller be den personen som eier maskinen bruke det minuttet selv, istedet for at driftsansvarlig skal bruke 1 time.

Lenke til kommentar

Har genuine advantage ja. Har aldri sett på dette som eit problem.

Lenke til kommentar

Har genuine advantage ja. Har aldri sett på dette som eit problem.

5921414[/snapback]

Aktiveringen blir jo cracket med en gang. Hva er da vitsen? Gjør som Stardock(ikke StarForce) og lanser noe uten kopibeskyttelse. Spillet selger jo mer enn spill med kopibeskyttelse.

Endret av Kris R
Lenke til kommentar

Med WGA, aktivering og alskens andre forsøk på å begrense mulighetene med en piratkopiert utgave av oprativsystemet til microsoft er jo nesten en oppfordring til piratkopiering i seg selv. Jeg kjenner mange med lovlig kjøpt lisens til XP som bruker en piratkopi fordi man slipper unna mye styr. Slik blir det vel med Vista au..

Lenke til kommentar
Jeg og! Vi får jo bruke pirat hatt, og seile med TPB :cool:
og seff må soundtracket være "The Streets - Original Pirate Material" :tease:

5927298[/snapback]

Som igjen er tatt opp fra totalt ulovlig piratradio som skaper kluss for fly, som deretter er spredd på TPB. :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...