Gå til innhold

Spillverket.no: Det er negativt at man må være 18 for å jobbe her!

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-09-30 09:30, skrev Zink:

Jeg syns det var et fint initiativ, at 'Dj-Olsen' tar opp dette - han får urimelig mye pepper både for dette, og èn lusen skrivefeil !

Men avslører altså den klassiske holdningen, quote: > Det er gjerne sånn at vi unge vet mer enn de eldre! < - tilsynelatende en generell provokasjon, men neppe sånn ment...

Da er det verre stilt i eksemplet over - tenker ikke på innholdet, men utseende: Jay|-|eM presterer et langt innlegg totalt uten avsnitt, og uten hensyn til tegnsetting.

Rotfesta uvaner i ung alder - å tro man får jobb med disse som journalist, gir inntrykk av inngrodd arroganse, som er enhver arbeidsgivers skrekk.

Mistenker ikke 'Jay' for ikke og ha peiling, men en type latskap, arvet fra touch og skriveprogram som fixer dette sjøl.

Naturlige avsnitt, stor bokstav etter punktum, avstand til spørsmålstegn må man faktisk gjøre manuelt her...

Småting egentlig, men når det blir neglisjert, tyder det på masse ekstraarbeid for en mulig arbeidsgiver.

Så du mener det ser bedre ut med nytt avsnitt for hver eneste setning, altså? Kan ikke si meg helt enig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-01 19:36, skrev siDDIs:

hadde eg vore 16-17 og følt meg god nok for gamer.no så hadde eg sendt ein søknad uansett, kan jo hende søknaden og prøven imponerer såpass at du får vere med i gjengen

Slik mentalitet setter jeg pris på! Stå på! La ingenting knekke deg. Sier noen du ikke kan gjøre det? Gjør det!

Ah, elsker mennesker som tenker slik!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-02 00:09, skrev arve87:

uansett så går det jo an å lage ei "bruker anmeldelser" side då... der alle som vil kan legge ut anmeldelsane sine... :wink:

Vi kunne evnt. opprettet en kategori i forumet, hvor brukerne selv kunne legge inn sine anmeldelser. En tråd for hvert spill, så kunne brukerne poste sine anmeldelser inn der. Etterhvert som dere får lest de forskjellige som kommmer opp der, vil dere nok også forstå hvorfor vi er litt skeptiske til å ta de i mot som medarbeidere. :wink:

Uansett skal vi ta det opp til vurdering internt først. Så får vi se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-29 21:43, skrev Dj-Olsen:

Jeg synes det er helt uaksetabelt at man må nøtt til å være 18 år for å jobbe her!

Det er gjerne sånn at vi unge vet mer enn de eldre!

Ta de unge inn og dette blir en enorm bra side!

Dette kan jeg love dere!

Hilsen en litt små sur unge!

Jeg føler vel at jeg med mine 26 år har en del å fare med når det gjelder spill. Jeg har spilt spill på pc siden tidlig 80-tall og spilt på alt som finnes av konsoller opp gjennom årene. Noe sier meg at du ikke engang har rørt en c64... Så kom ikke her og si du veit mer enn meg.

Mulig du kan masse rart, men noe sier meg at jeg og de andre på Gamer.no har en smule mer erfaring enn deg. Alle her er voksne mennesker med årevis av erfaring når det gjelder spill. Det er sånne folk som trengs for å drive en side som dette, ikke en haug folk som trur de vet alt, men som egentlig ikke har peil på noe... Sånt blir det bare dårlig kvalitet av, og det er vi alt annet enn interessert i.

Kjetil A Gogstad

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-10-02 10:53 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...