thomassit0 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 tok og valgte "end process tree" på explorer igår, fordi jeg hadde fått noe virus eller noe som lå og kjørte.. og etterpå så går det ikke an å velge wallpaper, "browse" knappen er grået ut og det skjer ingenting når jeg velger et bilde og velger set as wallpaper.. noen som vet noe ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Prøv "new task"/"ny oppgave" og skriv explorer. Så prøv igjen. Har du prøvd en restart av pcen? God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 starta den på nytt mange ganger, er sånn hver gang. kommer også "due to an unidentified problem, windows can not start the firewall" når jeg prøver å slå på firewallen. ( den slutta og å funke ) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg tror du får fjerne alle virus og/eller formatére og legge inn Windows på nytt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 jupp. for noe dritt as. blir digg å få macbook pro snart vet jeg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 jupp. for noe dritt as. blir digg å få macbook pro snart vet jeg. 5920792[/snapback] Ja det blir nok bra. For å si det mildt så liker jeg ikke Windows selv heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå