VTW Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg fikk ei pakke med ei musematte i der jeg kan printe ut et bilde og stryke det over på matta. Jeg har lasermus, og har selv opplevd mange musematter som ikke funker så bra p.g.a. fargen på musematten. Har et bilde jeg kunne tenke meg å overføre. Det e mye svart på bildet! Tror dere dette kan funke? Hvilke farger er best/dårligst som undelag til lasermus? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Til lasermus funker alt, men til en optisk mus bør du vel ha et matt overlag? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Jeg er faktisk ikke sikker på hva det er. Trodde optisk og laser var det samme?! Den lyser ut ett rødt lys som (ut fra det jeg kan se med øyet) spres ut i alle retninger! Og den er trådløs Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Vanlige optiske mus bruker en LED. Lasermus er mindre kresne med overflaten.. I teorien hvertfall.. Endret 14. april 2006 av medi8or Lenke til kommentar
VTW Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 OK. Da tror jeg jeg har en optisk en. Men er det noen spesielle farger som er vanskelig for musen å registrere? Går sort bra? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Den optiske musa mi funker fett på svart IceMat i hvert fall. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Har ikke noe å si hvilken farge, men underlaget/overflaten du peker den mot har noe å si. Det er bare å prøve om matten fungerer uten trykk, om den gjør det kan du kjøre på med å trykke alt du orker på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå