Forumforumforum Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 En annen som har tatt selvmord er han som spilte dvergen i The Man Wtih The Golden Gun Hervé Villechaize. Husker jeg hadde sansen for han når jeg var liten/de første gangene jeg så filmen. Kul rolle i filmen. Var vel Svensk bondpike i den også? Sånn btw har jeg nå komplett James Bond-samling på DVD Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Britt Ekland het hun. En horribel Bondpike i mine øyne. Eller, hun var ikke så verst å se på, men et fugleskremsel kunne spilt bedre. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Tanya Roberts var enda verre.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Heldigvis altfor lenge siden jeg har sett A View To A Kill. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 A View To A Kill er da ikke så gærern. Langt på nær Moores beste, men Christopher Walken (som forøvrig er brillierer i rollen som Max Zorin) veier opp for det. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Såvidt jeg husker kan ikke engang selveste Christopher Walken veie opp for den pensjonist-Moore filmen der Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja-ja, smak og behag Lenke til kommentar
JLord Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Var hos en kompis igår. Spilte dette glimrende spillet.. Goldeneye 64, en absolutt favoritt av meg. Vekker tilbake gode minner, både fra filmen og spillet. 1996 ble helt spesielt, og Brosnan fikk en drømmestart. Goldeneye ble en fantastisk bra film, en kul og røff bond, heftige effekter som ikke så fake og mega urealistiske ut. Goldeneye på Nintendo 64 satte en klar standard for førstepersons skytespill, mulighet for ihvertfall 8spillere å spille mot hverandre (en 64+4ekstra porter.), den intense jakten på "The golden gun" som drepte på et skudd. *drømmer seg tilbake*. Nå har endelig EA-games mistes Bond lisensen, og jeg gnir meg i hendene. Håper de som skal lage spillene til de kommende filmene med Craig, klarer å følge opp suksessen med Goldeneye. Og ikke fucke opp alt som pengegriske EA-games har til vane å gjøre med alle spill lisensene sine. Harry Potter, Ringenes Herre, James Bond.... listen over flopp-eti-flopp er For lang! Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Nå har endelig EA-games mistes Bond lisensen, og jeg gnir meg i hendene. Håper de som skal lage spillene til de kommende filmene med Craig, klarer å følge opp suksessen med Goldeneye. Og ikke fucke opp alt som pengegriske EA-games har til vane å gjøre med alle spill lisensene sine. Harry Potter, Ringenes Herre, James Bond.... listen over flopp-eti-flopp er For lang! Vi får håpe de går tilbake til røttene sine, dog jeg tror de aldri kommer til å overgå Goldeneye 64. Goldeneye på Nintendo 64 satte en klar standard for førstepersons skytespill, mulighet for ihvertfall 8spillere å spille mot hverandre (en 64+4ekstra porter.), den intense jakten på "The golden gun" som drepte på et skudd. *drømmer seg tilbake*. Har lånt spillet nå i snart 3 måneder og jeg får en slags herlig nostalgi følelse hver gang jeg skrur det på. Det er fortsatt like underholdene som det var for 10 år siden, ingen tvil. Endret 15. desember 2007 av TomJ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Mannen med ljåen slår til igjen : Octopussys manusforfatter GM Fraser Åpningsscenen (=Pre Title Sequence) med Acrostarflyet er jo en klassiker (Acrostar skulle fly under en foss i en scene i Moonraker , ble droppet pga elva tørket ut) Endret 8. januar 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Bond 22 filmen kommer til å få en annen titel ja? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja, det er bare en arbeidstittel. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Når kommer den neste bond filmen? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Releasedato i USA er 7. November. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 "Quantum of Solace" - hva er det for et navn å bruke som bond- tittel? Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 De skulle heller ha gått for «Risico». Denne tittelen høres ut som en eller annen Hollywood-klisjè. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 For å holde liv i tråden lurer jeg på hva forum brukerenes favoritt henchmens er? Mine er: Red Grant - From Russia with Love Oddjob - Goldfinger Tee Hee - Live and Let Die Locque - For Your Eyes Only Kom gjerne med innspill... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Red Grant er jo ekstremt undervurdert. Slåsscenen i togkupeen i From Russia With Love er en av mine favorittsekvenser fra en Bond-film. Ellers har vi jo legenden Oddjob. Kan det bli bedre enn en liten stum fyr med en sylskarp hatt? Neppe. Blir også vanskelig å ikke nevne Jaws. Fyren var veldig fet i TSWLM, men hele kjærlighetsgreia i Moonraker var en sørgelig affære. Xenia Onatopp er også en personlig favoritt. Dampende sexy og ekstremt dødelig. Å bli drept mens du humper henne er jo ingen dårlig måte å gå ut på. Og Dr. Kaufman i Tomorrow Never Dies. I en film som sårt trengte gode karakterer, var det utrolig at den fyren fikk så lite spilletid. Allikevel var han magisk når han faktisk var på skjermen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jaws er bra, da. Han var liksom sånn misforstått skurk som egentlig var god på innsiden, bare misbrukt av de slemme skurkene pga tennene sine. Han hjelper jo James ut av ei knipe i View to a kill også, selv om han har prøvd å fange ham hele filmen til da. Endret 28. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ser det er ingen som har nevnt psykopaten Max Zorin enda. Christopher Walken er knallgod i den rollen. Ellers så er Donald «Red» Grant i Robert Shaws skikkelse en favoritt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå