Gå til innhold

Diskusjonstråd om James Bond-filmene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var hos en kompis igår. Spilte dette glimrende spillet..

 

post-119071-1190972828_thumb.jpg

 

Goldeneye 64, en absolutt favoritt av meg.

Vekker tilbake gode minner, både fra filmen og spillet.

 

1996 ble helt spesielt, og Brosnan fikk en drømmestart.

 

Goldeneye ble en fantastisk bra film, en kul og røff bond, heftige effekter som ikke så fake og mega urealistiske ut.

Goldeneye på Nintendo 64 satte en klar standard for førstepersons skytespill, mulighet for ihvertfall 8spillere å spille mot hverandre (en 64+4ekstra porter.), den intense jakten på "The golden gun" som drepte på et skudd. *drømmer seg tilbake*. Nå har endelig EA-games mistes Bond lisensen, og jeg gnir meg i hendene. Håper de som skal lage spillene til de kommende filmene med Craig, klarer å følge opp suksessen med Goldeneye. Og ikke fucke opp alt som pengegriske EA-games har til vane å gjøre med alle spill lisensene sine. Harry Potter, Ringenes Herre, James Bond.... listen over flopp-eti-flopp er For lang! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Nå har endelig EA-games mistes Bond lisensen, og jeg gnir meg i hendene. Håper de som skal lage spillene til de kommende filmene med Craig, klarer å følge opp suksessen med Goldeneye. Og ikke fucke opp alt som pengegriske EA-games har til vane å gjøre med alle spill lisensene sine. Harry Potter, Ringenes Herre, James Bond.... listen over flopp-eti-flopp er For lang! :thumbdown:

Vi får håpe de går tilbake til røttene sine, dog jeg tror de aldri kommer til å overgå Goldeneye 64.

 

Goldeneye på Nintendo 64 satte en klar standard for førstepersons skytespill, mulighet for ihvertfall 8spillere å spille mot hverandre (en 64+4ekstra porter.), den intense jakten på "The golden gun" som drepte på et skudd. *drømmer seg tilbake*.

Har lånt spillet nå i snart 3 måneder og jeg får en slags herlig nostalgi følelse hver gang jeg skrur det på. Det er fortsatt like underholdene som det var for 10 år siden, ingen tvil.

Endret av TomJ
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

Mannen med ljåen slår til igjen : Octopussys manusforfatter GM Fraser :(

 

Åpningsscenen (=Pre Title Sequence) med Acrostarflyet er jo en klassiker ;)

 

(Acrostar skulle fly under en foss i en scene i Moonraker , ble droppet pga elva tørket ut)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Red Grant er jo ekstremt undervurdert. Slåsscenen i togkupeen i From Russia With Love er en av mine favorittsekvenser fra en Bond-film.

 

Ellers har vi jo legenden Oddjob. Kan det bli bedre enn en liten stum fyr med en sylskarp hatt? Neppe.

 

Blir også vanskelig å ikke nevne Jaws. Fyren var veldig fet i TSWLM, men hele kjærlighetsgreia i Moonraker var en sørgelig affære.

 

Xenia Onatopp er også en personlig favoritt. Dampende sexy og ekstremt dødelig. Å bli drept mens du humper henne er jo ingen dårlig måte å gå ut på.

 

Og Dr. Kaufman i Tomorrow Never Dies. I en film som sårt trengte gode karakterer, var det utrolig at den fyren fikk så lite spilletid. Allikevel var han magisk når han faktisk var på skjermen.

Lenke til kommentar

Jaws er bra, da. Han var liksom sånn misforstått skurk som egentlig var god på innsiden, bare misbrukt av de slemme skurkene pga tennene sine.

 

Han hjelper jo James ut av ei knipe i View to a kill også, selv om han har prøvd å fange ham hele filmen til da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...