Dahl Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Dag 2 av TG06 er over - en dag preget av god stemning og et glimrende nettverk. Vi i Hardware.no har gjennomført overklokking og startet påmeldingen til årets casemod-konkurranse. Les mer Endret 14. april 2006 av @kd Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Dette er det hittil mest stabile lanet jeg noen gang har vært på! Overasket over at ikke nettverket datt ned etter et par timer, og at ikke strømmen ble borte! Supert utstyr, og fantastisk jobb av crew <3 Lenke til kommentar
atticus Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 All hail TG 06. Deilig med stabilt nett og strøm. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Vi har faktisk hvert uten nett ca en halvtime på rad 68 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Vi mistet strømmen fem ganger første dagen. Overspenning, noen sikringer som røyk. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Idag kommer jeg på besøk kunne ikke dra dit med PC fordi mamma hadde planlagt skiferie til Lom istedet, LOL. Neste år skal jeg. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Fasinerende at folk faktisk må bli påminnet om å dusje... Hva slags folk er det egentlig på TG? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Fasinerende at folk faktisk må bli påminnet om å dusje... Hva slags folk er det egentlig på TG? 5918031[/snapback] enig. jeg må dusje hver morgen når jeg står opp uannsett! ellers føler jeg meg skikkelig shabby! Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Haha, TG er så bra i år at det ikke er noe å ta på! Helt enig med forfatteren av dette emnet! Sitter rett på andre siden av HW rekka jeg, så ser banneren rett foran ansiktet selvom jeg ikke er med i HW rekka Masse å gjøre btw, aldri kjedelig Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 blir det mulig å laste ned et opptak av Elektronisk Forpost Norge sitt foredrag om opphavsrett og digitale medier? eventuelt audiostream klokka 16:00? Lenke til kommentar
Slip Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hrmf, jeg vil også på TG :'( Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113121 - syns egentlig det der er litt latterlig.. Hva folk ønsker å bruke fritiden sin på, syns jeg de bør få lov til å gjøre. Hasj er tross alt helt ufarlig, og at sikkerhetsfolkene bruker tid og energi på hasjrøykere forteller vel litt om hvor lite annet det er å finne på der. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113121 - syns egentlig det der er litt latterlig.. Hva folk ønsker å bruke fritiden sin på, syns jeg de bør få lov til å gjøre. Hasj er tross alt helt ufarlig, og at sikkerhetsfolkene bruker tid og energi på hasjrøykere forteller vel litt om hvor lite annet det er å finne på der. 5918576[/snapback] For det første er det rusfritt på tg! Det er forbudt å bruke/selge/lage/lagre hasj i norge Så hvorfor skal de ikke tas? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113121 - syns egentlig det der er litt latterlig.. Hva folk ønsker å bruke fritiden sin på, syns jeg de bør få lov til å gjøre. Hasj er tross alt helt ufarlig, og at sikkerhetsfolkene bruker tid og energi på hasjrøykere forteller vel litt om hvor lite annet det er å finne på der. 5918576[/snapback] Vel, det er ulovlig i følge norsk lov... Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) eh? "Hva folk ønsker å bruke fritiden sin på, syns jeg de bør få lov til å gjøre."? -Vel, det bør -du- vel få lov til å synest, men det er jo spikka spenna gærnt å si noe slikt da! Bare fordi det er din fritid, så kan man jo ikke gjøre hva man vil! -Det er jo å tenke som det geniet her borte i USA som bestemte seg for å feire sin bursdag (fritid) med å drepe en tilfeldig ukjent person.. Kan holde med om at Hasj isolert sett ikke er [biologisk] skadelig, problemet (bortsett fra at folk som sier dette alldrig får ut fingeren å vinner et valg så vi får enndra loven... ) er at det i veeeldig mange tilfeller fungerer som inngangsbillett til tyngre stoffer, og DET er farlig. Blir vel litt som en Ferrari, bilen er ikke farlig, men den åpner for stygg stygg kjøring, noe som ER farlig. Hehe, ble vel mer provosert av "på egen fritid" argumentet en hele hasj tingen egentlig. [edit: biologisk, med andre ord, kan ha psykologiske effekter] Endret 14. april 2006 av Dargar Lenke til kommentar
MIracul-X Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Nei, men et sånt argument for Hasj er latterlig! Kudos til deg Dargar, du fikk sagt det, endog på en litt morsom måte Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Det er vanskelig å finne noe som ikke er perfekt ved årets TG. Tro meg - vi har prøvd. I et fortvilet forsøk på å finne noe kritikkverdig fant vi ut at rundt 10 plasser ved rad 37/38 mistet strømmen. errmm.. ca 10 maskiner mistet strømmen ved rekke 67/68 og det tok over en time før tech kom og fikset problemet. Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113121 - syns egentlig det der er litt latterlig.. Hva folk ønsker å bruke fritiden sin på, syns jeg de bør få lov til å gjøre. Hasj er tross alt helt ufarlig, og at sikkerhetsfolkene bruker tid og energi på hasjrøykere forteller vel litt om hvor lite annet det er å finne på der. 5918576[/snapback] Hail! Burde vært et treff for litt eldre folk med åpen pub og greier, en plass hvor morjsan ikke blir invitert! Der hvor noen som har "sett" noe, kommer for å bomme istedetfor at det er en 13 åring som får smaken på "voksenlivet" og stikker til ei vakt.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) dette blir OT er at det i veeeldig mange tilfeller fungerer som inngangsbillett til tyngre stoffer, og DET er farlig. Blir vel litt som en Ferrari, bilen er ikke farlig, men den åpner for stygg stygg kjøring, noe som ER farlig. 5918709[/snapback] standard myte, det som er sant er at alkohol er "inngangsporten" til de fleste andre rusmidler som brukes i "vesten". angående de som ble tatt for besittelse av hasj, amatører til HW teamet: blir det mulighet til å laste ned opptaket av Elektronisk Forpost Norge sitt foredrag om opphavsrett og digitale medier eller eventuelt audiostream klokka 16:00? Endret 14. april 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 til HW teamet: blir det mulighet til å laste ned opptaket av Elektronisk Forpost Norge sitt foredrag om opphavsrett og digitale medier eller eventuelt audiostream klokka 16:00? 5919271[/snapback] Jeg går utifra at det vil bli lagt ut sammen med mange av de samme foredragene på ftp://stream.tg06.gathering.org. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå