Dj-Olsen Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Det hadde vært fint om cs ikke hadde vært så ***** anabole i hodet! Problemet er dette jeg må ha meg en stygg won cd key og det fort! Noen som vet om sider hvor det er noe likt dette! Så skriv tilbake da vell! Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Gezezz!!! Er du seriøs man? Retningslinjer, hørt om det??? Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Anabole i hodet? Kjøp spillet du. Det koster ikke så mye, og det er verd alle pengene! Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 det er jo ikke verdt alle penga for å få tak i en "key" men jeg kjøpte spillet en gang i tiden og hvorfor får jeg noen andre bruker keyen din..? det er så irriterenes... hørt om at det er MIN key? nei jeg gir ikke ut cd keys. ehh Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Keyen er det eneste som er verd noe. Da jeg kjøpte det så noterte jeg meg keyen, skrapte den bort fra coveret og gidde cd'en til broren min. Det er ditt ansvar å ta vare på keyen, og dersom noen andre har fått tak i den er det synd for deg, men ikke noe noen kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg