Scix Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 sorry, javascript har jeg ikke peiling på. Prøvde det just selv. Fikk bare error, så vi får håpe det kommer noen som har peiling på det... Det med tegnet kan du løse slik: echo "Heter ikke tenget \" hermetegn"; // Skriver ut : Heter ikke tenget " hermetegn Var det det du mente? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 jepp Da får man bare vente da... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) En ting jeg lurerr på. Er det mulig å bruke bakgrunnsbilde på knappene istede for bare valig farge? I så fall, hvordan? Endret 14. april 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Scix Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Fint mulig det. background: URL("URL_TIL_BILDE") no-repeat; istede for color Men hvis du skal fjerne teksten som står i linkene bør du legge det inn i <span> koder slik: <li><a href='linktilside'><span>Tekst til link</span></a></li> og så i CSS skrive denne koden li a span { display: none; } Edit: Hvis du bare skal bruke bilder må du gi hver link en id slik at du kan gi linken et unikt bilde. Endret 14. april 2006 av Scix Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Hvordan gjør jeg det? går det ikke ann bare å forandre: background: #979797; til background: url("url_til_bilde") no-repeat; ? En ting til. Hvordan gjør jeg teksten på knappene fete? Lenke til kommentar
Scix Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jo, for all del. Jeg som tenkte litt avansert, og at du skulle lage egne bilder for hver link. for å gjøre tekst fet, kan du bruke CSS koden font-weight: bold; HTMLdog har en ganske uoversiktlig, men god, liste over CSS koder som du kan bruke Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Funket. Måtte dog skrive: background-image: url("../Images/Global Images/button_normal.PNG"); Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Møt på et problem... Til høyre for menyen så har jeg skrift og den ligger nå over dropdown menyen. Hvordan får jeg dropdown menyen over alt annet? Finner ikke den Z-index greia... EDIT: fikk det til Endret 15. april 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå