Inca Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg har bestilt en Inspiron 9400 fra Dell med skjermkortet ATI Mobility Radeon X1400 256, 256MB DDR... Jeg er meget spent på hvordan dette vil fungere på spill, etter som jeg ikke har brukt bærbar til å spille før. Men det jeg har lest om kortet er at det skal funke bra til spilling. Hva med spill som Gothic II, Civilization IV osv? Kjører disse greit? Maskinen får 1024mb ram.. 1,83 ghz prosessor. er det et bra skjermkort til spilling? noen som har noen kommentarer, innvendinger, et eller annet? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Ser ut at det skal fungere "OK". Men ikke helt sikker, fordi har ikke så stor erfaring med bærbare. For min del det er bedre å kjøp seg en stasjonær, hvis du er en spilledude. Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Yepp, laptop er ikke så bra når det kommer til spill. Civ IV krever ihvertfall en del CPU, ellers tar det lang tid for AI'en å gjøre valgene sine. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 X1400 er vel omtrent på linje med geforce 6200-6600(NoGT), så noe überspillekort får du nok ikke nei.. Vil sikkert dra rundt spill som CS 1.6 og Battlefield1942 med litt FPS, men ikke sats på hardcore gaming Lenke til kommentar
Inca Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 X1400 er vel omtrent på linje med geforce 6200-6600(NoGT), så noe überspillekort får du nok ikke nei.. Vil sikkert dra rundt spill som CS 1.6 og Battlefield1942 med litt FPS, men ikke sats på hardcore gaming 5923660[/snapback] Hardcore gaming er heller ikke aktuelt. Men å kjøre spill som Football Manager 2006 og Civilization IV glatt.. det MÅ funke.. å kjøre Gothic II tviler jeg på funker like bra. og nå som Gothic III kommer i september tror jeg heller ikke en bærbar er det beste. Tror det kreves en veldig bra stasjonær maskin for å kjøre det. Men Gothic II funker veldig fett på min gamle stasjonære da. Den er 300-something RAM og 1.2 Ghz... med GeForce 4200.. tror jeg. Og der kjører det glatt. så det burde vel egentlig fungere ganske bra på denne bærbare også da,vel? Er mye pga studier at jeg kjøper bærbar da. Så liker ikke helt tanken. Mixed feelings. Liker spill veldig godt.. men bærbar og spill er jeg ikke helt komfortabel med Lenke til kommentar
Matsols Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 X1400 er vel omtrent på linje med geforce 6200-6600(NoGT), så noe überspillekort får du nok ikke nei.. Vil sikkert dra rundt spill som CS 1.6 og Battlefield1942 med litt FPS, men ikke sats på hardcore gaming 5923660[/snapback] Haha, du drar cs1.6 med geforce 2 sånn btw. Du kan nok kjøre en del spille ganske greit tenker jeg. Civ4 skal gå fint tror jeg :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Du kan nok spille BF2 også tenker jeg. -Med alt på "Low". Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Du kan nok spille BF2 også tenker jeg. -Med alt på "Low". 5934945[/snapback] Shoot and avoid beeing seen by brown squares aka MEC! Your are on the US (White dots) Team. Laptop er digg med tanke på studier o.s.v. Gjør alt sinnsykt mye lettere. Men om du er glad i å spille ville jeg kjørt en laptop i kombinasjon med en stasjonær =) Ikke invister i en laptop for å spille med. Lenke til kommentar
Inca Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 atte... hvis det har noen betydning, så er det Dual Core CPU der er snakk om her... anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå