[email protected] Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 jeg har nettopp kjøpt et Asus Geforce4 ti 4600 bulk hos komplett.no for 2195,- Det kjører standard på 290/600, men jeg greier ikke klokke det lenger enn 321/735. Er det noen andre som har like dårlig erfaring med klokking av GPUen på dette kortet (uten ekstra kjøling), eller har jeg et uvanlig dårlig kort?? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Default på GF4 Ti4600 = 315 mhz core 650 mhz ram Du har antakelig fått et "Ti4500" eller overklokket Ti4400, ikke uvanlig fra Asus. Har samme kortet og er meget irritert over måten Asus selger skjermkortproduktene sine, jeg går over til Gainward :smile: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Stemmer nok det som Basus skriver,opplevde det samme sendte kortet tilbake og kjøpte da asus 4600 ti ultra de luxe som er et helt annet kort bla en enormt mye bedre kjøler dette kjørte glatt på 320/730 med std kjøling Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 kjøpte samme kort når de va på tilbud for ca .. et halvt år sida, men eg fekk ikkje noke orginalt asus kort, feil vifte og feil farge :razz: (faktisk...) men eg tok av vifta og der sto det GeForce4 Ti4600 så det stemmme nok.. og så las eg at viss dei to siste sifra i en "kode" på rambrikkene er "28" så er det riktig ram også :smile: så jallefall i mitt tilfelle va det et asus kort som berre såg litt rart ut.. va underklokka det og.. :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå