tmelbye Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Er på jakt etter STOOOORT minnekort til PS2. Jobber på en ungdomsklubb hvor det har blitt et behov for minnekort til våre 2 PS2 maskiner. Ettersom ungdommen i dag virkelig er til å stole på har vi sett oss nødt til å fastmontere minnebrikkene med superlim eller noe. Maskinene sitter allerede skrudd fast i tv-benken og kontrollerne er festet med gummilagt wire... Har funnet 64 MB kort, men disse trengte en MOD for å fungere. Er det noen som vet HVOR stort minnekort jeg kan montere på nye, flate PS2 uten å risikere garantien? Har forsøkt å koble til ekstern harddisk uten hell for å bruke dette som lagringsplass... Funket dårlig Please.... HJELP! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 http://us.codejunkies.com/shop/product.asp...&l=1&ProdID=306 Står at de bare skal kunne plugges rett inn uten noe slags mod eller noe. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 64mb skal funke fint umodda, men de kortene anbefales vist ikke. Jeg skulle kjøpe, gikk til 2 forskjellige butikker, begge anbefalte meg å heller kjøpe 8mb.. Lenke til kommentar
guffe74 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 64mb skal funke fint umodda, men de kortene anbefales vist ikke.Jeg skulle kjøpe, gikk til 2 forskjellige butikker, begge anbefalte meg å heller kjøpe 8mb.. 5917442[/snapback] Det er ikke rart at butikkene anbefaler at du kjøper 8MB. Disse kortene koster omtrent det samme som 64MB kortet og du kommer til å trenge flere av dem... Om noen av spillene går tapt så gjør ikke det noe... Slik det er i dag så er det ingen som får lagret noe... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg bruker Max memmory 64mb i min maskin, og det funker helt fint Lenke til kommentar
guffe74 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Nydelig.... Da får jeg sende avgårde en bestilling på 4 sånne kort... Så er det bare å finne en måte å sette fast disse kortene så drittungene ikke stikker av med dem... Endret 14. april 2006 av guffe74 Lenke til kommentar
tmelbye Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Hmmmm Får beskjed fra Modnet at jeg må "modde" maskinen for å få brukt 64mb minnekort... Er litt usikker nå... Skal jeg bestille 4 kort og risikere å ikke få brukt noen av dem eller hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Ikke noe av det Codejunkies selger trenger noen slags mod for å fungere (så vidt meg bekjent). Og som det står i den linken jeg skrev i et tidligere innlegg: Using the card couldn't be any simpler - just plug it in and enjoy trouble-free gaming. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg hadde engang et slikt kort, og du måtte bruke en cd for å få memcardene til å funke. Med modchip, som foreks Matrix Infinity, funker de fint uten denne cd. Slik var det ivertfall for mange år siden, jeg har holdt meg til 8mb korta siden jeg har hørt så mye negativt om de større kortene. Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Nydelig.... Da får jeg sende avgårde en bestilling på 4 sånne kort... Så er det bare å finne en måte å sette fast disse kortene så drittungene ikke stikker av med dem... 5921745[/snapback] bruk limpistol, da skal du klare å dra det fra hverandre om du må senere. Om du bruker superlim kan det hende det knekker i stedet for at der går fra hverandre:) Endret 18. april 2006 av capy Lenke til kommentar
Zarabocer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nydelig.... Da får jeg sende avgårde en bestilling på 4 sånne kort... Så er det bare å finne en måte å sette fast disse kortene så drittungene ikke stikker av med dem... <{POST_SNAPBACK}> bruk limpistol, da skal du klare å dra det fra hverandre om du må senere. Om du bruker superlim kan det hende det knekker i stedet for at der går fra hverandre:) Du kan få kjøpt større kort på www.dealextreme.com fek. 125mb. vet ikke hvor gode de er,men det er i hvertfall plass på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå