Gå til innhold

Minnekort til PS2

tmelbye

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter STOOOORT minnekort til PS2.

Jobber på en ungdomsklubb hvor det har blitt et behov for minnekort til våre 2 PS2 maskiner.

Ettersom ungdommen i dag virkelig er til å stole på :no: har vi sett oss nødt til å fastmontere minnebrikkene med superlim eller noe. :hmm:

Maskinene sitter allerede skrudd fast i tv-benken og kontrollerne er festet med gummilagt wire... :roll:

Har funnet 64 MB kort, men disse trengte en MOD for å fungere.

Er det noen som vet HVOR stort minnekort jeg kan montere på nye, flate PS2 uten å risikere garantien?

Har forsøkt å koble til ekstern harddisk uten hell for å bruke dette som lagringsplass... Funket dårlig ;)

Please.... HJELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
64mb skal funke fint umodda, men de kortene anbefales vist ikke.

Jeg skulle kjøpe, gikk til 2 forskjellige butikker, begge anbefalte meg å heller kjøpe 8mb..

5917442[/snapback]

Det er ikke rart at butikkene anbefaler at du kjøper 8MB.

Disse kortene koster omtrent det samme som 64MB kortet og du kommer til å trenge flere av dem...

Om noen av spillene går tapt så gjør ikke det noe... Slik det er i dag så er det ingen som får lagret noe...

Lenke til kommentar

Ikke noe av det Codejunkies selger trenger noen slags mod for å fungere (så vidt meg bekjent).

Og som det står i den linken jeg skrev i et tidligere innlegg:

Using the card couldn't be any simpler - just plug it in and enjoy trouble-free gaming.
Lenke til kommentar

Jeg hadde engang et slikt kort, og du måtte bruke en cd for å få memcardene til å funke.

Med modchip, som foreks Matrix Infinity, funker de fint uten denne cd.

Slik var det ivertfall for mange år siden, jeg har holdt meg til 8mb korta siden jeg har hørt så mye negativt om de større kortene.

Lenke til kommentar
Nydelig....  :D

Da får jeg sende avgårde en bestilling på 4 sånne kort...

Så er det bare å finne en måte å sette fast disse kortene så drittungene ikke stikker av med dem...  :hmm:

5921745[/snapback]

bruk limpistol, da skal du klare å dra det fra hverandre om du må senere. Om du bruker superlim kan det hende det knekker i stedet for at der går fra hverandre:)

Endret av capy
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Nydelig....  :D

Da får jeg sende avgårde en bestilling på 4 sånne kort...

Så er det bare å finne en måte å sette fast disse kortene så drittungene ikke stikker av med dem...  :hmm:

bruk limpistol, da skal du klare å dra det fra hverandre om du må senere. Om du bruker superlim kan det hende det knekker i stedet for at der går fra hverandre:)

Du kan få kjøpt større kort på www.dealextreme.com fek. 125mb.

vet ikke hvor gode de er,men det er i hvertfall plass på de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...