ZayCon Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Har lagd en Crazy-Frog sigg De fleste her hater sikkert Crazy-Frog så ZayCon Endret 26. juni 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Satte meg ned i dagtidlig å lagde en sigg. Ble egentlig ganske fornøyd: Comments? ZayCon 6386352[/snapback] Du kan virkelig detta med å lage signaturer! EDIT: Legger ut et bilde jeg la inn på bilstyling sida, men det er helt dødt der og jeg får ingen respons, så da legger jeg den ut her i steden! 6386375[/snapback] du mangler insug på fronten du har bare en og det ser litt rart ut Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Satte meg ned i dagtidlig å lagde en sigg. Ble egentlig ganske fornøyd: Comments? ZayCon 6386352[/snapback] Du kan virkelig detta med å lage signaturer! EDIT: Legger ut et bilde jeg la inn på bilstyling sida, men det er helt dødt der og jeg får ingen respons, så da legger jeg den ut her i steden! 6386375[/snapback] du mangler insug på fronten du har bare en og det ser litt rart ut 6388080[/snapback] Hvilket innsug snakker du om? Den store som er skjult på grunn av vinkelen, eller er det ved siden av det minste innsuget i midten du syns det mangler et? Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Kul sigg Men kjedelig bakgrunn Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) (PS: Det skal være produktive og hjelpsomme tilbakemeldinger, ikke "den suger" og "den eier" tilbakemeldinger) 5917086[/snapback] Forferdelige farger, tekster og bakgrunner.. unnskyld meg 5943319[/snapback] Det vil faktiks si jobb med teksten og fargene!Litt mer i detalj: Skaff en font som passer til renderen. Og det samme med fargene. Kanskje litt blå/rød bakgrunn. 6246095[/snapback] Det går vel under det samme Endret 26. juni 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Ny sigg, igjen Ble ganske fornøyd med denne: ZayCon Lenke til kommentar
Volant Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ny sigg, igjen Ble ganske fornøyd med denne: ZayCon 6389400[/snapback] Fargene er litt monotone, bakgrunnen trenger dybde, teksten hadde vært myye finere uten det svarte rundt og stocken kunne vært plassert litt høyere... Bortsett fra det, så er den bra. Åja, og den trenger en ramme. Sigs uten ramme ser ofte uferdige ut... Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Endret litt på den: Satt på ramme, fikset litt på bg Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 ble inspirert av bigjackw. Er ikke helt ferdig men har ikke tid til å gjøre den ferdig akkurat nå. Er masse som er dårlig, men det er første utkast. Tips til den ferdige versjonen? (edit, er litt for å lære meg det med å gå ut av bildet) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 hihi bra den Men jeg likte ikke bakgrunnen helt. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Bakgrunnen var kjedelig! Rendere passer ikke med bg. Alltfor høy! =D Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 ZayCon likte fargene du brukte veldig godt Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Teksten passet ikke til bildet. Det er uklart at det er en "z", samme med "y"(ligner litt på en "u"). Bakgrunnen er fin og renderen er fint blendet med bakgrunnen. Borderen er i min mening for sterk og tjukk. Tror det ville passet bedre med en 1px stroke feks. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tror det ville passet bedre med en 1px stroke feks. 6407899[/snapback] 1px stroke er det styggeste som finnes, skjønnewr ikkew hvorfor folk bare må ha en border.. Selv liker jeg bedre sånne movie borders og gradient(svart(eller annen farge for den sags skyld)-transparent) mye bedre.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Comments? 6407145[/snapback] Veldig fin.....Du kan virkelig dette med sigger. Men jeg må jo pirke i småting jeg og Det plager meg at renderen plutselig slutter på venstre side. Synes den burde gått helt ned. Du kan prøve å fikse det med clone tool viss du gidder. Ellers så var skriften litt utydelig. 1px stroke og en annen font kanskje. Ellers var borderen ganske grei, men som nevnt kanksje litt tykk. Send den på fat camp og så blir det bra. Men atter en kvalitetssig av zaycon.... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Tror det ville passet bedre med en 1px stroke feks. 6407899[/snapback] 1px stroke er det styggeste som finnes, skjønnewr ikkew hvorfor folk bare må ha en border.. Selv liker jeg bedre sånne movie borders og gradient(svart(eller annen farge for den sags skyld)-transparent) mye bedre.. 6408975[/snapback] Hver sin smak. Selv synes jeg gradients ikke er så fint som bordere. Liker bedre å slutte de brått med en 1px stroke. Men det er en ting jeg rett og slett hater. Slike tjukke "tech" bordere som mange har laget ved å fulgt en dårlig tutorial og selv synes de at de er kjempeflinke som har laget noe så tøfft, "heeeelt på egen hånd". Slike bordere kan ofte finnes med en default bevel & emboss. Ikke bare er det stygt, men det ser helt forferdelig falskt ut, og er ikke "tech" i det hele tatt. Skjønner ikke at noen i det hele tatt synes det ser pent ut. *phew* Fikk ut litt aggresjon nå. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 QUOTE(TomFu @ 30/06-2006 : 17:50Hver sin smak. Selv synes jeg gradients ikke er så fint som bordere. Liker bedre å slutte de brått med en 1px stroke. Men det er en ting jeg rett og slett [i) hater[/i]. Slike tjukke "tech" bordere som mange har laget ved å fulgt en dårlig tutorial og selv synes de at de er kjempeflinke som har laget noe så tøfft, "heeeelt på egen hånd". Slike bordere kan ofte finnes med en default bevel & emboss. Ikke bare er det stygt, men det ser helt forferdelig falskt ut, og er ikke "tech" i det hele tatt. Skjønner ikke at noen i det hele tatt synes det ser pent ut. *phew* Fikk ut litt aggresjon nå. 6413174[/snapback] som du sier, hver sin smak. altså 1px border kan være fint hvis du vil skape kontrast fra allt stasjet rundt siggen, men borderen tar også en det oppmerksomhet fra selve siggen. men.. movie borders derimot (en stripe over og under) er med på å gi siggen oppmerksomhet samtidig som den ikke stjeler selve siggens oppmerksomhet. Helt enig med deg da det kommer til de tech rammene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå