The Norwegian Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Tenkte jeg kunne legge ut resultatet av en liten kvelds arbeid kommentarer? 6244038[/snapback] Forferdelig tekst og kjedelige farger. Er ikke fornøyd. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 jupp, konstruktiv kritikk på sitt beste! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Det vil faktiks si jobb med teksten og fargene! Litt mer i detalj: Skaff en font som passer til renderen. Og det samme med fargene. Kanskje litt blå/rød bakgrunn. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Tenkte jeg kunne legge ut resultatet av en liten kvelds arbeid kommentarer? 6244038[/snapback] Forferdelig tekst og kjedelige farger. Er ikke fornøyd. 6244401[/snapback] er vel ikke du som skal være fornøyd da.. så lenge artisten er fornøyd er det vel greit, kom med konstruktiv kritikk istedet Lenke til kommentar
Reached Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 jeg liker kua mi 6244283[/snapback] Genial! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Tenkte jeg kunne legge ut resultatet av en liten kvelds arbeid kommentarer? 6244038[/snapback] Forferdelig tekst og kjedelige farger. Er ikke fornøyd. 6244401[/snapback] er vel ikke du som skal være fornøyd da.. så lenge artisten er fornøyd er det vel greit, kom med konstruktiv kritikk istedet 6247464[/snapback] Signaturene mine får vist frem det værste i folk Edit: Men er merkelig hvordan "noen" tror at vi kommer her for å få "godkjennelse" av dem. At mine signaturer ikke er kloner av allerede eksisterende signaturer tar jeg ikke så tungt. PS: Den dagen Alcoly3 skriver noe posetivt om en signatur i første posten og ikke ser på seg selv som selvskrevet signaturmester. Er den dagen det vil snø griser i helvete Endret 5. juni 2006 av Bromlexl Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det vil faktiks si jobb med teksten og fargene!Litt mer i detalj: Skaff en font som passer til renderen. Og det samme med fargene. Kanskje litt blå/rød bakgrunn. 6246095[/snapback] har du ingenting positivt å si? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Det vil faktiks si jobb med teksten og fargene!Litt mer i detalj: Skaff en font som passer til renderen. Og det samme med fargene. Kanskje litt blå/rød bakgrunn. 6246095[/snapback] har du ingenting positivt å si? 6249268[/snapback] Han synes kanskje resten av bildet var fint, men lar være og nevne det. Det er det som avgjør hva konstruktiv kritikk er, synes jeg. Hvis man skal gi kritikk, skal man si både det positive og det negative, samma hva det er mest av. anyways; mange fine bilder her. edit: prøver ikke å bølle med noen her, bare sier at jeg tror acolyt3 synes at noe ved bildet var fint. acolyt3: correct me if im wrong. Endret 5. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Han synes kanskje resten av bildet var fint. 6249281[/snapback] Endelig en som skjønner meg! Bromlex: Bare drit i med de idiotisk utalelsene om meg! JEg ser ikke på meg selv som selvskreven signaturmester! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Han synes kanskje resten av bildet var fint. 6249281[/snapback] Endelig en som skjønner meg! Bromlex: Bare drit i med de idiotisk utalelsene om meg! JEg ser ikke på meg selv som selvskreven signaturmester! 6249338[/snapback] men ved å unnlate å nevne de positive tingene gir du inntrykket av at du gjør det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Den var festlig Bamse_ ^_^ Har ikke holdt på noe spesiellt med signaturer, så jeg føler ikke for å kommentere det akkuratt nå. Til Acolyt3: Du skreiv i en annen tråd at du sleit litt ellerno irl. Mulig jeg husker feil. Men selvom du kanskje ikke har det 100 % bra så vennligst ikke la det gå utover andre. Alle kan ha en dårlig dag, men av det lille jeg har sett deg skrive her denna uka, så har det ikke bare vært én vanlig dårlig dag. Jeg bryr meg ikke spesiellt på hva du holder på med rundt livet ditt, men det kunne vært bedre om du ikke lot det gå utover andre. Har et sjøl på både dette forumet, og et annet skrevet dritt fordi jeg var sur den dagen. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Den var festlig Bamse_ ^_^Har ikke holdt på noe spesiellt med signaturer, så jeg føler ikke for å kommentere det akkuratt nå. 6274505[/snapback] Kan ikke no særlig selv jeg, og egentlig tror jeg det var første og siste signatur, holder meg heller til webtemplates osv Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Ok dette er til alle: Hvis jeg ser en signatur, kommenterer det negative men ikke det positive mener jeg at det andre er veldig bra. Ok? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Holder på å lage en sig nå, skal se om jeg får lagt den ut senere. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 En litt annerledes sig en det som vanligvis postes her. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 tøfft og annderledes med rosene i hjørnene. =) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 En litt annerledes sig en det som vanligvis postes her. 6310978[/snapback] En av dine bedre Som sagt fine roser, men det er noe spesielt med renderen. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Seriøst, jeg suger på sigs! 6066505[/snapback] Egentlig ganske pen! Men teksten kunne vært plassert litt annerledes. Ned til høyre og ikke på skrå. Bakgrunnen så litt rar ut. Btw, link til font? Endret 18. juni 2006 av TomFu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå