Gå til innhold

Den lille signaturtråden (les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg kunne legge ut resultatet av en liten kvelds arbeid

01254jv.jpg

kommentarer?

6244038[/snapback]

Forferdelig tekst og kjedelige farger. Er ikke fornøyd.

6244401[/snapback]

er vel ikke du som skal være fornøyd da..

så lenge artisten er fornøyd er det vel greit, kom med konstruktiv kritikk istedet :thumbup:

Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne legge ut resultatet av en liten kvelds arbeid

01254jv.jpg

kommentarer?

6244038[/snapback]

Forferdelig tekst og kjedelige farger. Er ikke fornøyd.

6244401[/snapback]

er vel ikke du som skal være fornøyd da..

så lenge artisten er fornøyd er det vel greit, kom med konstruktiv kritikk istedet :thumbup:

6247464[/snapback]

Signaturene mine får vist frem det værste i folk :roll:

Edit: Men er merkelig hvordan "noen" tror at vi kommer her for å få "godkjennelse" av dem. At mine signaturer ikke er kloner av allerede eksisterende signaturer tar jeg ikke så tungt.

PS: Den dagen Alcoly3 skriver noe posetivt om en signatur i første posten og ikke ser på seg selv som selvskrevet signaturmester. Er den dagen det vil snø griser i helvete ;)

Endret av Bromlexl
Lenke til kommentar
Det vil faktiks si jobb med teksten og fargene!

Litt mer i detalj: Skaff en font som passer til renderen. Og det samme med fargene. Kanskje litt blå/rød bakgrunn.

6246095[/snapback]

har du ingenting positivt å si?

6249268[/snapback]

Han synes kanskje resten av bildet var fint, men lar være og nevne det.

Det er det som avgjør hva konstruktiv kritikk er, synes jeg.

Hvis man skal gi kritikk, skal man si både det positive og det negative, samma hva det er mest av.

anyways; mange fine bilder her.

edit: prøver ikke å bølle med noen her, bare sier at jeg tror acolyt3 synes at noe ved bildet var fint. acolyt3: correct me if im wrong. ;)

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Han synes kanskje resten av bildet var fint.

6249281[/snapback]

Endelig en som skjønner meg!

Bromlex: Bare drit i med de idiotisk utalelsene om meg! JEg ser ikke på meg selv som selvskreven signaturmester!

6249338[/snapback]

men ved å unnlate å nevne de positive tingene gir du inntrykket av at du gjør det.

Lenke til kommentar

Den var festlig Bamse_ ^_^

Har ikke holdt på noe spesiellt med signaturer, så jeg føler ikke for å kommentere det akkuratt nå.

Til Acolyt3: Du skreiv i en annen tråd at du sleit litt ellerno irl.

Mulig jeg husker feil.

Men selvom du kanskje ikke har det 100 % bra så vennligst ikke la det gå utover andre.

Alle kan ha en dårlig dag, men av det lille jeg har sett deg skrive her denna uka, så har det ikke bare vært én vanlig dårlig dag.

Jeg bryr meg ikke spesiellt på hva du holder på med rundt livet ditt, men det kunne vært bedre om du ikke lot det gå utover andre.

Har et sjøl på både dette forumet, og et annet skrevet dritt fordi jeg var sur den dagen.

Lenke til kommentar
Den var festlig Bamse_ ^_^

Har ikke holdt på noe spesiellt med signaturer, så jeg føler ikke for å kommentere det akkuratt nå.

6274505[/snapback]

Kan ikke no særlig selv jeg, og egentlig tror jeg det var første og siste signatur, holder meg heller til webtemplates osv :yes:

Lenke til kommentar
tauren.png

Seriøst, jeg suger på sigs!

6066505[/snapback]

Egentlig ganske pen! Men teksten kunne vært plassert litt annerledes. Ned til høyre og ikke på skrå. Bakgrunnen så litt rar ut.

Btw, link til font? :)

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...