Gå til innhold

Den lille signaturtråden (les første post)

Anbefalte innlegg

hmm likte ikke helt fargene...kansje du skulle hatt litt mer farge i renderen...å fikse på den reflekterende teksten til høyre

6028266[/snapback]

det er ikke noe å fikse, den må være sånn

6059752[/snapback]

Er sant det.. ellers passer ikke renderen inn i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lol, nå tror jeg du har misforstått ^^

Han snakker om teksten, tror han mente at "Dreaming" refleksjonen er for langt ned, men det er fordi g'en ville overlappet i selve teksten siden den går under ordet på en måte...

Du burde gjøre det samme på Acolyt3 også..

EDIT: Sorry jeg misforsto selv :p glemte at han hadde snakka om renderen og fargene ^^ sorry :p

Endret av Pressure
Lenke til kommentar

ikke så verst tommyeggen.

Burde kanskje poste dette på photoshop-tråden, men siden det er brukt så mye her så spør jeg:

Hvordan kan man "fade ut" på kantene av f.eks renderen. ser jo på bildet over at kantene blender"fader veldig. Hvordan gjøre man det?

Lenke til kommentar

Hvis jeg forsto deg rett:

Merk det layeret du ha (hold inn ctrl, og trykk på layeret)

Select -> Feather (ctrl+alt+d)

Velg antall pixler

Trykk shift+ctrl+i for å invertere markeringen

Til slutt, trykker du delete...(gjerne et par ganger, spørs på hvordan du vli ha det..)

Lenke til kommentar
Hvis jeg forsto deg rett:

Merk det layeret du ha (hold inn ctrl, og trykk på layeret)

Select -> Feather (ctrl+alt+d)

Velg antall pixler

Trykk shift+ctrl+i for å invertere markeringen

Til slutt, trykker du delete...(gjerne et par ganger, spørs på hvordan du vli ha det..)

6069152[/snapback]

Eller velg 10-15 px feather og trykk hide som er en sirkel i en firkant nederst i layerpaletten..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ok, nå er det 14 dager siden noe er skrevet her, så nå fyrer jeg den i gang igjen.

Her er noe jeg mekket sammen i dag.

En liten sig av spartan 117/master chief.

Vil gjerne ha tilbakemeldinger.

Legg ut noe dere også, eller bare kommenter. Bare ikke lad denne tråden dø ut.

ps: klikk på bildet.

post-98193-1148578102_thumb.jpg

Lenke til kommentar
_Evolution_:

Den var altfor stor til å være en signatur synes jeg.. Bakgrunnen var heller så kul, og renderet var dårlig blendet... Jobb litt mer med den..

6178819[/snapback]

Den er faktisk ikke for stor. Men den var for stor for renderen. Når du vil ha hele renderen med i bildet passer det med slike størrelser. JEg synes også du skal ha tekst på den, ellers blir det ganske tomt.

Lenke til kommentar
_Evolution_:

Den var altfor stor til å være en signatur synes jeg.. Bakgrunnen var heller så kul, og renderet var dårlig blendet... Jobb litt mer med den..

6178819[/snapback]

Den er faktisk ikke for stor. Men den var for stor for renderen. Når du vil ha hele renderen med i bildet passer det med slike størrelser. JEg synes også du skal ha tekst på den, ellers blir det ganske tomt.

6193325[/snapback]

Prøvde å sette inn litt tekst, men det passet ikke, i og med det at bakgrunnen "twirler". Så derfor fant jeg en smart plass å sette den. Hvis du ser på høyresiden på Master chief. så ser du at det er ingravert "Evolution". Det var ialfall den beste plassen jeg fant.

Men takk for kritikken.

Lenke til kommentar

Leste litt gjennom tråden her nå og fant et par ting..

Ja, en god bakgrunn skal ha de samme fargene som renderen. ellers kan det se helt galt ut.

5930073[/snapback]

En god bakgrunn trenger ikke ha samme farger som renderen/wallpaperet. Bevisst bruk av fargekontraster er mye penere enn en helt plain rosa sig da det er bra gjennomført, selvom en plain sig også kan være bra.

Da jeg lager sigs lager jeg alltid fargene sånn at den som skal se ser der jeg vil at han skal se først. Da man greier det blir det som regel bra, men hvis det går galt blir bildet bare teit.

Ny signatur:

post-91035-1145209364_thumb.jpg

5930858[/snapback]

naise, beste jeg så i hele tråden :thumbup:

også har jeg en ny sig jeg vil vise :)

Silent-hill.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...