Demantios Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Acolyt3: kan du prøve å komme med noe positivt om signaturene her? du skriver bare negativt 5949838[/snapback] Mener du at jeg skal ljuge og si at alt som er her er helt nydelig? Jeg kan jo ikke det. Kommentarene er kanskje negative men noen er produktive tilbakemeldinger. Man må tåle å få negative tilbakemeldinger, får det ofte jeg. 5953510[/snapback] du skal ikke ljuge nei, men det virker som om du kun ser etter negative ting i det som kommer her. hva med å skrive litt hva som er bra, ikke bare hva som er dårlig Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Acolyt3: kan du prøve å komme med noe positivt om signaturene her? du skriver bare negativt 5949838[/snapback] Mener du at jeg skal ljuge og si at alt som er her er helt nydelig? Jeg kan jo ikke det. Kommentarene er kanskje negative men noen er produktive tilbakemeldinger. Man må tåle å få negative tilbakemeldinger, får det ofte jeg. 5953510[/snapback] du skal ikke ljuge nei, men det virker som om du kun ser etter negative ting i det som kommer her. hva med å skrive litt hva som er bra, ikke bare hva som er dårlig 5953685[/snapback] Nok OT her! DU kommenterer på din måte og jeg kommenterer på min måte! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Acolyt3: kan du prøve å komme med noe positivt om signaturene her? du skriver bare negativt 5949838[/snapback] Mener du at jeg skal ljuge og si at alt som er her er helt nydelig? Jeg kan jo ikke det. Kommentarene er kanskje negative men noen er produktive tilbakemeldinger. Man må tåle å få negative tilbakemeldinger, får det ofte jeg. 5953510[/snapback] du skal ikke ljuge nei, men det virker som om du kun ser etter negative ting i det som kommer her. hva med å skrive litt hva som er bra, ikke bare hva som er dårlig 5953685[/snapback] Nok OT her! DU kommenterer på din måte og jeg kommenterer på min måte! 5954017[/snapback] Kom igjen. Shake hands now.... Viktige ting å huske på. selv om du ikke liker siggens stil og farge så gjør ikke det den til automatisk dårlig. Du bare likte den ikke Det finnes mange typer sigger der ute. De fleste siggene her er ganske like og følger en viss mal. Ikke snakk ned om de som ikke følger den malen. De kommer kanskje fra en annen bakgrunn. Som meg. Jeg lager signaturer for musikkforum hovedsakelig. (litt annen stil der) Lenke til kommentar
Reached Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Mista internetten i går så jeg lagde to signaturer med noen rendere jeg hadde på dataen. Glem den Endret 21. april 2006 av Adey Lenke til kommentar
Reached Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Blending var jo kjempegøy! Så jeg lagde denne: Noen som har noen konstruktive kritikker om denne? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Blending var jo kjempegøy! Så jeg lagde denne: Noen som har noen konstruktive kritikker om denne? 5963583[/snapback] Jeg synes bakgrunnen var jævlig fin men litt for lys Renderen er godt blendet men jeg likte ikke teksten og hadde jeg lagd den hadde jeg brukt vanlig ramme Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Blending var jo kjempegøy! Så jeg lagde denne: Noen som har noen konstruktive kritikker om denne? 5963583[/snapback] Jeg synes bakgrunnen var jævlig fin men litt for lys Renderen er godt blendet men jeg likte ikke teksten og hadde jeg lagd den hadde jeg brukt vanlig ramme Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Blending var jo kjempegøy! Så jeg lagde denne: [image]http://i20.photobucket.com/albums/b206/Ade4/GFX%20Signatures/Edtransmuting.jpg[/img] Noen som har noen konstruktive kritikker om denne? 5963583[/snapback] må si jeg likte den, men prøv med blå skrift istedet. tror det hadde blitt bedre edit: blått som fyll altså Endret 21. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Reached Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Takk for så rask respons Grunnen til at bakgrunnen var så lys var fordi jeg skulle blende noe veldig Lenke til kommentar
Reached Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Blending var jo kjempegøy! Så jeg lagde denne: [image]http://i20.photobucket.com/albums/b206/Ade4/GFX%20Signatures/Edtransmuting.jpg[/img] Noen som har noen konstruktive kritikker om denne? 5963583[/snapback] må si jeg likte den, men prøv med blå skrift istedet. tror det hadde blitt bedre edit: blått som fyll altså 5963707[/snapback] hmm gjorde som du sa men jeg kan ikke si at jeg ble så veldig fornøyd da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) hmm gjorde som du sa men jeg kan ikke si at jeg ble så veldig fornøyd da 5963729[/snapback] prøvde det selv og det ble ikke bra, men på en eller annen måte må det være mulig å få den teksten til å passe bedre inn Endret 21. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 noen kommentarer på mine?? (forrige side) Lenke til kommentar
ErlendTheBackflip Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Veldig mange gode signaturer her Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 hvilken av disse 2 likte du best? offtopic: får ikke til å legge til fonts, jeg ligger dem i windows/fonts/, men PS finner dem ikke i need help Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 hvilken av disse 2 likte du best? offtopic: får ikke til å legge til fonts, jeg ligger dem i windows/fonts/, men PS finner dem ikke i need help 6023437[/snapback] den øverste er klart best, mye mer tydelig Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Hva synes dere om denne? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 hmm likte ikke helt fargene...kansje du skulle hatt litt mer farge i renderen...å fikse på den reflekterende teksten til høyre Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg satt en stund med denne. Ble ganske fornøyd. Om det er fordi jeg satt lenge eller om den er bra. Det får andre bedømme Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 hmm likte ikke helt fargene...kansje du skulle hatt litt mer farge i renderen...å fikse på den reflekterende teksten til høyre 6028266[/snapback] det er ikke noe å fikse, den må være sånn Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 har laget et par nå, et for medlem og ett for klanen hva synes dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå