Mystogan Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvilken tutorial var det? mulig jeg har vært på den oxo.. http://hysterian.deviantart.com/art/Advanc...torial-69995894 Det var denne. Litt avansert. Vet ikke hvorfor jeg valgte det samme renderet, blir alltid så teit når folk vet nøyaktig hvilken tutorial du brukte. Lenke til kommentar
kongnjaal Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 denne brukte jeg ikke noen spesiell tut på men er basert litt på en tut og litt på egne erfaringer den tuten har ikke så mye å si her da for det var veldig lite fra den ^^ Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Veldig fin signatur, men fonten kunne vert bedre og "glitterbrushen" du har brusha over hele signaturen stjeler litt mye oppmerksomhet og dekker litt mye av renderen noen steder. Lagde en liten en nå. Ikke veldig god, men ganske gøy å lage Lagde en til Endret 15. mai 2008 av SuKa Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 sig jeg bruker på demonoid Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Det er gøy å lage signaturer igjen! Endret 16. mai 2008 av SuKa Lenke til kommentar
kongnjaal Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det er gøy å lage signaturer igjen! ja det er det =D jeg elsker selv å lage signaturer, prøver noe nytt hele tiden ^^ Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Holdt aktivt på med signatyrer/photoshop inntil i fjor da jeg ble litt lei det og kreativitetet dabbet litt ut. Prøver meg på noe i ny og ned, men blir som regel fiasko. Men klarte faktisk å lage en signatur som jeg ble fornøyd med forrige uke. Veldig fornøyd faktisk. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Fin! Liker det sterke lyset og bakgrunnen! Lenke til kommentar
Mystogan Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Leeeenge siden jeg har laget noe nå ... Ble sånn passe fornøyd, men vet jeg kan få til noe bedre. ^^ Lenke til kommentar
inbo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ganske ny i photoshop... Satt og prøvde meg litt på en signatur: Komentarer? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Grei signatur. Bare les tutorials og eksperimenter videre så skal du se at du fort blir mye bedre. Lenke til kommentar
martsK Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Holdt aktivt på med signatyrer/photoshop inntil i fjor da jeg ble litt lei det og kreativitetet dabbet litt ut.Prøver meg på noe i ny og ned, men blir som regel fiasko. Men klarte faktisk å lage en signatur som jeg ble fornøyd med forrige uke. Veldig fornøyd faktisk. Er ikke du den Blade-Bunny som pleide å være på Designsiden[dot]com? Har alltid hatt sansen for arbeidet ditt, helt siden jeg startet på designsiden selv. Også har du så kult nick Men OnT: Signaturen var veldig bra Liker den Black/White/Flow stilen men du har gjort en gedigen feil. Hvis du ser på lyset, så kommer lyset fra venstre, mens på signaturen din, har du satt lyset bak mannen. Men hvis man ser enda nøyere, er det en liten, veldig tynn lys-strek på skuldrene hans, så det tyder på at det kommer et sterkt lys bak han orginalt også Men så litt rart ut med det lyset fra venstre. Bortsett fra det, likte jeg den veldig godt Lenke til kommentar
forskningsprosjekt 001 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Her er mine. Vil gjerne ha tilbakemelding fordi det er de første signaturene jeg har laget Den med flammeteksten ble laget etter en tutorial. JA det er mine selv om det står CHE på de. CHE(!) er det normale nicknamet mitt. Endret 6. juli 2008 av 0w3z1 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Vakkert. Jeg skulle gjerne hatt en liten Flickr link helt til høyre for første linjen i signaturen min. På samme linje som den. Liksom. Hvordan gjør jeg det? : o Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Vakkert. Jeg skulle gjerne hatt en liten Flickr link helt til høyre for første linjen i signaturen min. På samme linje som den. Liksom.Hvordan gjør jeg det? : o Bruk float-tagen:https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10814677 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Brukte tutorialen din Acolyt3, Kom fram til dette. Men får ikke fullført med border og Tekst ettersom at photoshop ikke vil la meg utføre noe der. Bare filtre. Også får jeg bare opp en hvit hånd når jeg prøver å bruke noe fra toolbaren. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Også har vi denne, min andre sig. Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Rimelig standar og lett sigg i vektor stil. Det er som dere kan se for det meste brushes. Endret 29. oktober 2008 av Tortuga Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Bare poster noe gammelt jeg har laget. Driver ikke på med signaturer nå for tiden tho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå