dTd Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 *snip* Liker signaturene dine! Men det er en ting jeg lurer på. Jeg snakka med en sånn fyr som ble rekna som pro i National Sig League (ingen aning hva det innebærer, men det høres bra ut) og han gav meg et tips om at teksen burde være nær "The focal point", som på dine bilder er renderen. Og at teksten skulle vere lett å lese. Ser at dine tekster er litt vanskelige å finne, men er det bevisst? Og hvorfor? det er nok fordi jeg ikke var/er så flink med teksten ;P sry for treigt svar men har ikke vært innom her på leenge Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei, jeg er ny på photoshop å lurte på om noen kunne gi meg en bra tutorial side? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 google er din venn om du er helt fersk med photoshop så anbefaler jeg deg å google photoshop tutorials elns og prøve å gjennomføre simple tuts som lærer deg de grunnlegendene funksjonen av verktøyene, du kan også ta titten på designsiden.com eller på grafikk forumet på catchgamer hvor du finner en sticky med masse nyttige linker. når du da føler at du har en del inne kan du prøve deg på noen signatur tuts på for eksempel wm-studios Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Første ordentlige forsøk på signatur: Ser ikke på den som ferdig og synes den er litt vel tom så tar imot tips om ting jeg kan legge til Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Sett på en ramme Synes signaturer blir så tomme uten. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Nytt lite forsøk på en annen. Trenger tips til nye brusher. Edit: Prøvde meg på noe litt mer artistisk: Endret 21. januar 2008 av Boff3n Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ny superkommers sig: Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) En signatur jeg lagde, ble egentlig ganske fornøyd med den Endret 25. januar 2008 av Glaurung Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Min første signature: kommentarer? Endret 26. januar 2008 av Aslas Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Kul den Aslas Har lagd en ny signatur for produksjon's selskapet mitt, en tux signatur Endret 29. januar 2008 av Glaurung Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Lagde denne kjapt, er min første Signatur sp hadde vært find med litt response.. Link til dragebilde HER Her er en til jeg laget - mange fete ferdige rendere ved og søke på transformers renders på google folkens Endret 8. februar 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 En liten signatur jeg lagde til en kompis, for et forum om Age of Conan. kommentarer? Lenke til kommentar
Philo Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Sigg til guild-forum (WoW) Endret 24. april 2008 av Philo Lenke til kommentar
h1rik07 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei, er ganske n00b i photoshop, kan noe men ikke på langtå nær nok. Lurer på hvordan dere lager de abstrakte bakgrunnene? klarer liksom ikke det helt.. Håper på svar... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Wow. Den var kjempetøff. Holder alt for lite på med photoshop for tiden selv. Nesten ikke laget noe på 6 måneder. Noe jeg slente sammen en dag her: Ser tydelig at jeg er rusten. (haha, har ikke brukt brushes sånn der på to år) Endret 2. mai 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
emero Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) jeg startet å lære photoshop ved å lage signaturer da det begynte å bli populært siden for mange år siden nå. Kjempet en stund i Nationalsigleague, men innså at sigs gir lite potensiale for å lære mer. Jeg kan anbefale en person som dere kan lære mye av. Han started også med sigs på RKS (nå emero.net) for lenge siden, og heter Matthew Boyce. Dere finner han under hans eget domene rollsboyce.com Hans stil er sinnsykt bra, og det er villt å tenke på at han startet å lære photoshop ved å lage sigs. Edit: Boffen, å ta en sig andre har laget, for så å bare sette sitt navn på den kalles å rippe, og er i utgangspunktet det samme som å stjele et hvilket som helst annet bilde. Om du skulle forsøke det på et sig fourum ville du som regel bli bannet uten advarsel. Ikke gjør det igjen. her er et par jeg lekte litt med i kveld. Tydeligvis lenge siden sist ja... Endret 4. mai 2008 av emero Lenke til kommentar
Mystogan Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Stilig tråd! Vel, prøvde en tutorial, og endte opp med dette: Kanskje litt spesiell for «normale» folk.. o0 :!: Lenke til kommentar
h1rik07 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Stilig tråd! Vel, prøvde en tutorial, og endte opp med dette: Kanskje litt spesiell for «normale» folk.. o0 :!: Hvilken tutorial var det? mulig jeg har vært på den oxo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå