Reached Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 liten stund siden jeg lagde noe greit noe (fullførte noe xD) virker som om jeg har cooldown på signatur-kreativitet eller noe. Lenke til kommentar
Grimnar_ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Adey: Hvordan lager du den "sky/røyk" effekten? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 hvis du mener det som er på høyre siden av signaturen så er det en god del smudging on filters og blur. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Edit: Nye signaturer Endret 20. mai 2007 av Joney Lenke til kommentar
Elenion Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) laget denne til guildforumet (elenien er char'en min.. lenge siden jeg lagde denne da, den gang jeg var 60 og hadde t2) litt teit at elenien-ordene i bakgrunnen ble litt for lyse/svake (gjennomsiktige:P), så på litt mørke skjermer så synes de ikke.. har ikke giddet å fikse på. Endret 20. mai 2007 av Elenion Lenke til kommentar
Reached Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hadde vært morro hvis folk kunne ha bilder i signaturene sine, men det er en drøm Her er ting jeg har laget i det siste: Lenke til kommentar
dTd Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 hehe, er like greit å henge på design forum da ^^, du har en del fine signaturer der, de ser ganske plain ut tho,, men for all del jeg liker de kan bidra med noen av mine... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hvorfor skriver dere REACH?? Hvis jeg ikke tar helt feil nå, så betyr det "å rekke" (etter noe) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Kanskje det er nicket hans? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kanskje det er nicket hans? 8666086[/snapback] Å.. Jeg tror jeg blanda et par navn her.. Hvis det bare er Adey som skriver det, så forstår jeg det. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Kanskje det er nicket hans? 8666086[/snapback] Å.. Jeg tror jeg blanda et par navn her.. Hvis det bare er Adey som skriver det, så forstår jeg det. 8666583[/snapback] He_he Lenke til kommentar
Reached Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kaller meg Reach på Planetrenders og da lager jeg jo så klart signaturer med det i :!: Lenke til kommentar
friction Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Dette er da min signatur som jeg bruker på det meste, både i dataverdenen og i det virkelige liv. Vet ikke om det er synlig akkurat hva som står, men det skal hvertfall forestille initialene DG Endret 27. mai 2007 av friction Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har drevet med dette i ca 2 uker nå. Her er de siste jeg har laget: Tips til forbedring tas imot med stor takknemmelighet! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) hehe, er like greit å henge på design forum da ^^, du har en del fine signaturer der, de ser ganske plain ut tho,, men for all del jeg liker de kan bidra med noen av mine... Liker signaturene dine! Men det er en ting jeg lurer på. Jeg snakka med en sånn fyr som ble rekna som pro i National Sig League (ingen aning hva det innebærer, men det høres bra ut) og han gav meg et tips om at teksen burde være nær "The focal point", som på dine bilder er renderen. Og at teksten skulle vere lett å lese. Ser at dine tekster er litt vanskelige å finne, men er det bevisst? Og hvorfor? Endret 19. oktober 2007 av SuKa Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Noe jeg slang sammen i farta. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vi kan vel ikke stoppe opp? Noen av mine: Hva synes dere? Lenke til kommentar
Zartok Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tja... Holder på med PS for gøy, så her er noen av signaturene jeg har laget ^^ Tilbakemelding med tips er satt pris på <3 Ble fornøyd med den her. Likte ikke teksten på denne En jeg gjorde random ting på Og avataren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå