Gå til innhold

Den lille signaturtråden (les første post)

Anbefalte innlegg

Nr. 1:

Likte ikke denne, bakgrunnen er alt for solid og fargene er alt for sterke (etter min mening).

Lyset ditt er bra, på den lyse siden er det lyst (for lyst egentlig) og mørkt på siden av renderen hvor det er skygge.

I alt en bra sig men litt for mye kontrast etter min smak.

6/10

5920809[/snapback]

Og jeg synes at det som renderen stikker ut i burde være transparent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mye bedre ;)

ramma rundt kan gjøres bedre though: new layer - ctrl+a - edit>stroke>1px svart - new layer - edit>stroke>2px hvit, putt det hvite laget under det svarte og set layer mode til overlay, så vil siggen bli mye bedre ;) fortsatt litt monoton men mye bedre.

keep it up!

Lenke til kommentar
mye bedre ;)

ramma rundt kan gjøres bedre though: new layer - ctrl+a - edit>stroke>1px svart - new layer - edit>stroke>2px hvit, putt det hvite laget under det svarte og set layer mode til overlay, så vil siggen bli mye bedre ;) fortsatt litt monoton men mye bedre.

keep it up!

5922242[/snapback]

Syntes ikke at den ble så mye bedre med den forandringen på ramma. Det er meningen at den skal likksom blende inn :D Men den skal ikke ha en svart ramme rundt :p

Lenke til kommentar
Nyeste:

f_619.gif

Lagde denne for å teste de nye brushpakkene jeg lastet ned. Ble ikke særlig fornøyd.

5921893[/snapback]

Vil gjerne ha litt kritikk på denne.

Selv mener jeg bakgrunnen er litt kjedelig og virker litt flat, kunne vært mer detaljert.

Hvordan lager du bakgrunnene Pressure? Jeg får de ikke til like detaljerte. Gjerne lag en kort tutorial hvis du har tid. :)

Lenke til kommentar

Hmm. Du klarte å lage masse lyseffekter, men den ble ikke særlig pen, dessverre. Bakgrunnen ble altfor kjedelig, stygg grønnfarge. Ingen border, og hvorfor har du en hvit firkant oppe i hjørnet? Likte teksten da, som var fin. Dine forrige signaturer er mange hakk over den siste her. Dette virket kanskje som total slakt, men synes ikke den er så ille som det kanskje høres ut. :)

Prøvde med ny render og pop-out effekt på min forrige signatur:

696-ninja.gif

Passer denne mye bedre? Synes det selv, men vil høre hva dere syns.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

hehe :) er ikke så veldig god på lyseffekter men den hvite firkanten har jeg aldri lagd merke til :S Men takk for tilbakemeldig :) Pleier også og fokusere mye på skriftene jeg bruker :p

Angående dem signaturen du lagde så er det en på et annent forum som har brukt akuratt samme render og lagd like popout effekt :p Men den er selvfølgelig råbra :)

Adey :thumbup:

Endret av Adey
Lenke til kommentar
01010vs.jpg

Min lille syd barret sig :blush:

5927825[/snapback]

Er ikke så veldig fornøyd med den.. Det er ganske forstyrrende med den regnbuen som går over siggen og at teksten er satt inn i en "ramme" er ikke pluss.

Fonten likte jeg heller ikke. Prøv å få tak i noen fonter her eller her. :)

Ellers bra bakgrunn.

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...