XplittR Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Har laget tre stykker, de vart litt store da men, det får eg tåle. (Dei ligger i spoileren) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor #1. #2. Har også laget denne for en WoW Clan: #3. Edit: La inn spoiler. Endret 30. november 2006 av Bendikto Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 har kun lagd 3 stk, ikke drevet særlig mye i ps heller, hva syns dere? første jeg lagde: den andre og tredje lagde jeg nesten samtidig Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Hmm.. Ikke noen inn legg på et par dager nå! For vell gjøre noe med det da For en liten stund tilbake når Cs klanen var aktiv så lagde jeg denne siggen: Hehe, har litt lyst på kritikk da veit dere! Så hva syns dere? =) Endret 8. desember 2006 av 19-Sondre-89 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 har kun lagd 3 stk, ikke drevet særlig mye i ps heller, hva syns dere? første jeg lagde: den andre og tredje lagde jeg nesten samtidig 7396314[/snapback] Hvor fikk du tak i master chief bildet på nummer 2? Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hmm.. Siden det er jul må man ha noe med nisser:P hehe... Ble ikke helt fornøyd med det klokke greiene oppi høyre gjørne men.. se om jeg gidder å fikse på det en annen dag;) Men jo vite hva dere syns om den og da! Men lag noen jule siggs dere å da:D se hva det går ann å få lagd:P hehe.. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 husker ikke helt, trur det var på http://www.render-world.com/gallery/ eller så fant jeg et bilde på gamespot og klippa ut fyrn ;P Lenke til kommentar
T homas Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ganske fornøyd med den,men kritikk hadde vært fint Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Den var fet da! Teksten var kanskje litt utydelig men ellers var den kul;) Likte fargene veldig godt Lenke til kommentar
T homas Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 tusen takk Teksten er litt utydelig ja,får se om jeg finner en annen font Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 står den på 100% der? men syns du om mine litt lenger der oppe da? Vill gjerne ha litt kritikk jeg å Lenke til kommentar
T homas Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg likte jule signaturen,men du trengte ikke den bjella tror jeg Kul effekt det med de svarte stripene øverst og nederst Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg likte jule signaturen,men du trengte ikke den bjella tror jeg Kul effekt det med de svarte stripene øverst og nederst 7461961[/snapback] Takk=) kanskje du har rett hehe.. Men skal se om jeg for det til å se litt bedre ut.. ser så jalla ut sån jeg har lagd det bjelle greiene nå Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Lagde nettopp en på skolen. Kritikk? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Den var tøff! Min siste Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Lagde nettopp en på skolen. Kritikk? 7490736[/snapback] Jeg har alltid lurt på hvordan folk får de strekene Lenke til kommentar
Lifa Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Lagde nettopp en på skolen. Kritikk? 7490736[/snapback] Jeg har alltid lurt på hvordan folk får de strekene 7918274[/snapback] Lag en kopi av render laget > Lag en markering med 'Single Column Marquee' verktøyet midt på renderet (eller rettere sagt på det stedet du vil ha farger fra) > Trykk på Ctrl+T > Dra utover slik at du får striper... Vet at det ikke er verdens beste sig å bruke som eksempel på akkurat det her, men jeg er på skolen... Anyways... værre er det ikke... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 trenger litt kritikk på denne, laga den nettopp er ikke så flink i ps heller Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) 7456523[/snapback] Jeg har prøvd en del nå, men får det ikke til. Noen som kan hjelpe meg med å forklare trinn for trinn hva som må gjøres, eller linke til en guide som forteller steg for steg? Hadde vært kult å lært noe, hehe. Endret 13. februar 2007 av TheoB Lenke til kommentar
Lifa Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) trenger litt kritikk på denne, laga den nettopp er ikke så flink i ps heller 7934481[/snapback] Var jo ganske fin den da... Hadde kanskje vært finere i rødt/orange-svart enn grønn-svart, men det er vel en smakssak... ... uansett, høyre side er finere enn venstre side... det ble bare litt mye... også hadde det hjulpet med en kant rundt da, 'border' som det heter... Trykk på Ctrl+A for å markere alt Lag et nytt lag på toppen, Edit>Stroke, Velg hvor stor kanten skal være og hvilken farge den skal ha, pass på at den står på 'Inside' ... and that's it... 7456523[/snapback] Jeg har prøvd en del nå, men får det ikke til. Noen som kan hjelpe meg med å forklare trinn for trinn hva som må gjøres, eller linke til en guide som forteller steg for steg? Hadde vært kult å lært noe, hehe. 7936022[/snapback] Kommer litt an på hva du har lyst til å lære... finnes så mange forskjellige tutorials, grunge, smudge... the list goes on... jeg har dessverre ikke tid til å forklare hvordan jeg lager en sig akkurat nå... må lage en portfolio i løpet av uka, pluss lekser... Men hvis det er noe spesielt du lurer på kan jeg godt svare på spørsmål... Endret 13. februar 2007 av MangaJen Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Lagde denne på ca. 10 min. akkurat nå Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EDIT: endret litt på skriften Endret 17. februar 2007 av kenny- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå