Gå til innhold

Den lille signaturtråden (les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, var mye kult her.

Men som en relativt fersk PS'er må jeg bare spørre: hva er egentlig formålet med signaturer? Hvor er det man helst får bruk for en signatur? Eller er det bare skøy å lage sånne greier? Finnes det regler for en signatur, f.eks. dimensjoner?

:hmm::)

Lenke til kommentar
En litt gammel en

MST3K.jpg

6659576[/snapback]

Hvor er dette bildet fra?

Jeg syns jeg ser det overalt!

6683617[/snapback]

Mystery Science Theatre 3000

Det er en slags film og filmserie. De tre figurene tvinges til å se dååårlige filmer av en gal vitenskapsmann. Filmen ses på hele skjermen og nederst i bildet er det en kinostolrad (i siluett) hvor de sitter gjennom hele filmen og kommenterer og vitser om det som skjer i filmen. Kjempemoro :D Hvis du kan få tak i MST3K - The Movie så løp og kjøp.

Lenke til kommentar

Hehe. :D

Angående forum med bilde i signatur så hater jeg de. Fordi jeg har ISDN.

Forum der det er lov med bilde i signaturen har også som regel mye større maks kb i avatar også, gjerne 50-100kb. Så hvis alle hadde hatt store avatarer og bilde i signatur, så hadde det blitt 40 bilder per side. Det tar lang tid å laste.

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke så store avatarer da :p

Altså, jeg sitter nå på familiedataen vår ergo, ikke noe Photoshop eller paint shop etc. Dataen min er ute av drift for øyeblikket :(

Da jeg skulle lage meg en avatar her så måtte jeg ty til JPG fil for å få avataren under maks størrelse, og som vi alle vet så blir bilder helt på trynet når du lagrer de som JPG i paint. Jeg ville egentlig ha avataren i PNG men da endte filstørrelsen på 12 Kb :(

Lenke til kommentar

Skjønner det, men jeg snakket om hvordan reglene er på forum der de tillater bilde i signatur. catchgamer.no for eksempel.

6kb er ALT for lite, men forumstyret vil ikke gjøre noe med det. 10-12kb burde være maks.

"Vi kommer ikke til å gjøre noen endringer i retningslinjene for dette i denne omgang. De som har problemer med å få avataren til å passe kravene får enten sørge for at den passer eller finne seg en annen avatar."

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...