Rivers Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 En litt gammel en Denne bruker jeg på et par forum nå (laget fra scratch i PS) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Mine nyeste: Ikke det beste jeg har lagd, menmen Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Min første post her i Signaturtråden Har ikke vært så hypp på signaturer, men jeg prøvde meg på en Har ikke lagt på tekst enda, vet ikke helt hva det skal stå Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 "Lol, fucking shadows!" Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Niice VK Allerede ratet den på ds så Lenke til kommentar
Livert Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei, var mye kult her. Men som en relativt fersk PS'er må jeg bare spørre: hva er egentlig formålet med signaturer? Hvor er det man helst får bruk for en signatur? Eller er det bare skøy å lage sånne greier? Finnes det regler for en signatur, f.eks. dimensjoner? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 En litt gammel en 6659576[/snapback] Hvor er dette bildet fra? Jeg syns jeg ser det overalt! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 En litt gammel en 6659576[/snapback] Hvor er dette bildet fra? Jeg syns jeg ser det overalt! 6683617[/snapback] Mystery Science Theatre 3000 Det er en slags film og filmserie. De tre figurene tvinges til å se dååårlige filmer av en gal vitenskapsmann. Filmen ses på hele skjermen og nederst i bildet er det en kinostolrad (i siluett) hvor de sitter gjennom hele filmen og kommenterer og vitser om det som skjer i filmen. Kjempemoro Hvis du kan få tak i MST3K - The Movie så løp og kjøp. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Livert: En signatur kan jo brukes i mange forumer! Den utrykker hvem du er De fleste forumer har disse dimensjons reglene for siggen: 400x150 Lenke til kommentar
Amento Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Surt at vi ikke får ha signaturer her synes jeg Og så er det surt at avatarer ikke kan være mer en 6 Kb... Men sånn er livet Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Fikset litt på en gammel smudge sigg. Ny: Gammel Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Personlig hater jeg fora med signaturer, da disse er så vanvittig treige å laste at man tror serveren har sluttet å svare.. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Personlig hater jeg fora med signaturer, da disse er så vanvittig treige å laste at man tror serveren har sluttet å svare.. 6685594[/snapback] Har vel kanskje rett i det, men større filstørrelse på Avatarene skulle vi i alle fall ha hatt her Lenke til kommentar
Volant Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Nice, Tomfu. Du er den som best har klart å "kopiere" smudge stilen min så langt. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hehe. Angående forum med bilde i signatur så hater jeg de. Fordi jeg har ISDN. Forum der det er lov med bilde i signaturen har også som regel mye større maks kb i avatar også, gjerne 50-100kb. Så hvis alle hadde hatt store avatarer og bilde i signatur, så hadde det blitt 40 bilder per side. Det tar lang tid å laste. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg mente ikke så store avatarer da Altså, jeg sitter nå på familiedataen vår ergo, ikke noe Photoshop eller paint shop etc. Dataen min er ute av drift for øyeblikket Da jeg skulle lage meg en avatar her så måtte jeg ty til JPG fil for å få avataren under maks størrelse, og som vi alle vet så blir bilder helt på trynet når du lagrer de som JPG i paint. Jeg ville egentlig ha avataren i PNG men da endte filstørrelsen på 12 Kb Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Skjønner det, men jeg snakket om hvordan reglene er på forum der de tillater bilde i signatur. catchgamer.no for eksempel. 6kb er ALT for lite, men forumstyret vil ikke gjøre noe med det. 10-12kb burde være maks. "Vi kommer ikke til å gjøre noen endringer i retningslinjene for dette i denne omgang. De som har problemer med å få avataren til å passe kravene får enten sørge for at den passer eller finne seg en annen avatar." Endret 16. august 2006 av TomFu Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Whinerz har 50 kb som maks. Synes diskusjon kan lære litt jeg. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Med så mange brukere som diskusjon.no har, så hadde det gått rett i dass om det hadde "lært" fra Whinerz. Whinerz er et internt forum, ingenting annet. 50kb er for mye, btw. Endret 16. august 2006 av TomFu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå