Gå til innhold

Respons på webdesign

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler det mangler noe her, en eller annen form for grafisk arbeid, for å friske opp siden litt.

Du burde gjøre med ut av headeren din, i å med at du har tatt litt over 200 pixler kun for å si navnet ditt og hva siden innbærer. Her kan du f.eks legge til en eller annen illustrasjon/grafisk arbeid.

Fonten du bruker er grei, men jeg lurer litt på om den er en anelse for stor til å bruke i store mengder.

Selve boksen du skal vise arbeidene dine og menyen ved siden av er for lav i forhold til teksten. Den kan du f.eks legge i en egen divisjon slik at den reguleres ettersom hvor mye tekst du har over. Jeg forstår heller ikke hvorfor du har laget en så tydelig gradient nederst i boksen, men du gjør som du vil. ;)

Meny knappene burde kanskje midtstilles. Da tenker jeg på begge menyene.

Ellers en helt grei start på en side. Lykke til videre.

å du, fjern skivefeilen i portefølje-knappen din.

Lenke til kommentar

Ja det er ikke så dumt det der, men hvis du ikke skal ha flere meny-knapper burde du gjøre slik at menyen går helt over til andre siden. Ikke la det være noen ubrukt plass til høyre i menyen.

Jeg synes også at du burde vise bildene større enn du gjør nå, blir for trangt føler jeg, men kanskje det bare er meg.

Ellers mangler det fortsatt noe grafikk. Det blir altfor "vanilla" slik den er nå føler jeg.

Og til slutt må jeg spørre, du skal ikke ha en hvit firkant rundt hovedteksten?

Lenke til kommentar

Og til slutt må jeg spørre, du skal ikke ha en hvit firkant rundt hovedteksten?

5918796[/snapback]

Skal ikke det nei.

Finner ikke på noen steder hvor jeg kan legge mer grafikk...det er for liten plass i headern..

Jeg kan jo legge flere under det første bilde der. ha 2 stk lissom.

Takk for svar

Lenke til kommentar
Når jeg mener grafikk mener jeg bare en krussedull eller noe..  ;) og da mener jeg I designet, ikke som innhold. Forstår du hva jeg mener? bør ikke være store greiene...

5918851[/snapback]

Åja, trodde du mente noe 3d grafikk greie..hehe, skal lage noe jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...