Gå til innhold

Hva synes du om Gåte Liva?

Bruker-33331

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da jeg var på konsert med skolen hadde de den mest patetiske playbacken i manns minne!

Ble så provusert av den respektløse oppførselsen dems at jeg prinsipielt skrur av TV'n hver gang den kommer på!!

5944290[/snapback]

Unnskyld meg, men hva i all verden mener du med playback? Snakker du om konsertene på folkemuseet på Bygdøy? Sist jeg sjekka brukte Gåte aldri playback. Det er mulig du blander sammen begrepene "playback" og "programmering". Selv om de sluttet å bruke programmering live i 2003.

Så jeg skjønner ikke helt hva du mener med "respektløs oppførsel".

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Altså, den første platen var i grunn bra den. De tar gamle folkesanger og rocker dem opp. Gammel oppskrift egentlig, men de gjør det veldig eget samtidig som at det er en viss kvalitet over det. Men den andre platen synes jeg mista grepet helt. Ikke særlig bra. Når de har klistret seg sånn til én sjanger til å begynne med, så må de holde seg til den.

Problemet med Gåte da er at de er så utrolig høy på pæra. Går ikke an å gå på en utested i Trondheim der de er uten at de deier seg overalt og tror de eier verden. Heslig er de mot andre også. Dette taper de respekt av, spesielt av andre musikere i byen! J*vla sellouts har jeg hørt en del har sagt om dem..

Men førsteplata var i grunn bra den da.. :)

Lenke til kommentar

Så det du sier er at det ikke er lov å utvikle seg som artist? Bare lage en ny plate med akkurat det samme på? Personlig liker jeg Jygri (førsteplata) best, men Iselilja (den andre) er mye bedre teknisk sett.

Du har hørt en del andre si "J*vla sellouts" ja. Skal vedde på at de som har sagt dette er de samme som sliter med en kjip jobb og har musikken som hobby fordi de ikke klarer/tør/er bra nok til å satse for fullt. Misunnelse og jantelov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...