Gå til innhold

Hva synes du om Gåte Liva?

Bruker-33331

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gåte er digg, en av de få norske gruppene jeg liker.

Hvis de ikke høres helt dritt ut live i forhold til album, så skal det ikke være mye som holder Liva tilbake fra å være ett knall album.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Syns albumet er helt greit. Gleder meg mer til DVD-en men. For liveopptak har jeg egentlig hørt nok av, i tillegg til å ha sett dem 20 ganger. (Ja, jeg er stor Gåtefan.) Bare synd de ikke skal ha med Inga Litimor på DVD-en. Den spilte de bare live 5 ganger, såvidt jeg vet (og jeg fikk aldri sett den).

Når det gjelder lydkvaliteten, er den bra den, kan til og med høre søstra mi i publikum synge på ene delen av Margit Hjukse. :D Hun stod visst helt inntil en av publikumsmikkene, og Gunnhild synger ikke akkurat der, så slapp av, det er ikke sånn av publikum overdøver sånn som på dårlige bootlegs tatt opp fra publikumsplass.

Edit: Og den reklamen er jo bare latterfremkallende. Men det syns jeg jo om Iselilja-reklamen også. "Nytt album. Ute. Nå."

Endret av Nytrøa
Lenke til kommentar

Ble ikke Gåte, eller skulle ikke Gåte splittes ?.

On-topic: Syntes Gåte har mye tøft. De gjør ting på sin måte, og det er ikke helt likt som mye av all dritt pop musikken som blir laget i inn og utland. Men noe fantastisk band er det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...