Bruker-33331 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hva synes du du om Gåte? Jeg personelig får lyst til og skade meg selv hver gang den reklamen kommer på tv3. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Har egentlig aldri hørt noe på gåte, men bare utifra den reklamen hører jeg at det høres fet ut . Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Fælt i mine ører, og ser heller ikke særlig fjongt ut!... Løyligt.. Og ang. tv reklamer så er det mange av dem som ligger i "skade seg selv" faktor.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg personelig får lyst til og skade meg selv hver gang den reklamen kommer på tv3. 5916888[/snapback] Enig. Men jeg har ikke hørt annet enn reklamen, så jeg har ikke så mye grunnlag til å like eller hate. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Gåte er digg, en av de få norske gruppene jeg liker. Hvis de ikke høres helt dritt ut live i forhold til album, så skal det ikke være mye som holder Liva tilbake fra å være ett knall album. Endret 14. april 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Utifra den reklamen jamrer det fælt i ørene mine. Men det er alt eg har hørt av dem også da,så ha vel ingen grunnlag å uttale meg om musikken deres. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Har ikke sett reklamen eller hørt plata, men studioalbumene deres er utrlig bra. Så med mindre lyden er bedriten (noe som jeg tviler på, for da hadde den neppe kommet ut på en CD), så tror jeg denne er bra! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Gåte er elsk, særlig live men reklamen er vel så som så Men ja, jeg liker Gåte, særlig live, gjerne på Storås... *mimre* Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Syns albumet er helt greit. Gleder meg mer til DVD-en men. For liveopptak har jeg egentlig hørt nok av, i tillegg til å ha sett dem 20 ganger. (Ja, jeg er stor Gåtefan.) Bare synd de ikke skal ha med Inga Litimor på DVD-en. Den spilte de bare live 5 ganger, såvidt jeg vet (og jeg fikk aldri sett den). Når det gjelder lydkvaliteten, er den bra den, kan til og med høre søstra mi i publikum synge på ene delen av Margit Hjukse. Hun stod visst helt inntil en av publikumsmikkene, og Gunnhild synger ikke akkurat der, så slapp av, det er ikke sånn av publikum overdøver sånn som på dårlige bootlegs tatt opp fra publikumsplass. Edit: Og den reklamen er jo bare latterfremkallende. Men det syns jeg jo om Iselilja-reklamen også. "Nytt album. Ute. Nå." Endret 15. april 2006 av Nytrøa Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Har aldri likt gåte egentlig.. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Gåte er greit. Så de på Norwegian Wood, var mye bedre live enn på radio :!: Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Gåte er greit. Så de på Norwegian Wood, var mye bedre live enn på radio :!: 5925036[/snapback] ...Også var du sikkert full også da.. hehe.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 jaja hva kan man si: Yeay! dem er oppløst Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Gåte er greit. Så de på Norwegian Wood, var mye bedre live enn på radio :!: 5925036[/snapback] ...Også var du sikkert full også da.. hehe.. 5926012[/snapback] Nei? Jeg drikker ikke jeg EID! Endret 15. april 2006 av Clerion Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Ble ikke Gåte, eller skulle ikke Gåte splittes ?. On-topic: Syntes Gåte har mye tøft. De gjør ting på sin måte, og det er ikke helt likt som mye av all dritt pop musikken som blir laget i inn og utland. Men noe fantastisk band er det ikke. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 de er oppløst etter det jeg vet. Det var på Lydverket for en stund tilbake der de tok opp 3 norske band som skulle splittes Gåte Gluecifer Span Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Så den reklamen er helt forjævlig i forhold til det de faktisk synger? Kjenner frysninger nedover ryggen. Jeg kan faen høre på crazyfrog uten problemer. Men Gåte skjærer gjennom marg og bein. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hehe, jaja, hver sin smak. Vet det er en del som ikke takler stemmen til Gunnhild, hvis man ikke liker kveding så er det jo ikke så mye man kan gjøre. Og ja, de er oppløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå