VikinGz Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Hei Nå har jeg sitti å skrevet en brukertest på hw.no Jeg leverte den inn men når jeg finner den ikke på forumet og når jeg går på mine innlegg finner jeg den(som vist over) Men når jeg åpner den kommer dette: Endret 13. april 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
haakie Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Merkelig! Aldrig sett noe slik før. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil nå så skal brukertester først godkjennes før de blir lagt ut på forumet. Så derfor kan det ta litt tid før den dukker opp der. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil nå så skal brukertester først godkjennes før de blir lagt ut på forumet. Så derfor kan det ta litt tid før den dukker opp der. 5917014[/snapback] oki For orker ikke å skrive den på nytt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Fra sticky i kategorien: Alle nye bidrag må først godkjennes av moderatorer. Dersom ditt bidrag ikke er kommet opp ennå, er det ikke godkjent av en moderator. Hensikten med denne kategorien er å samle alle tester foretatt av forumets brukere på ett sted. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg