Phinex Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Hei jeg har et lite problem med min fil disk. Det er en Western Digital WD3200 Problemet er når jeg sitter og surfer eller spiller eller Whateva jeg gjør. Så hører jeg shoof .. elns ? (Lyd som høres når Hdd skrur seg av .) Og rett etterpå starter den igjen . Hører jeg på musikk , ser på film , spiller spill så stopper dette seg for det ligger jo på disken Som regel går det en fem minutt før tingen jeg holdt på med starter opp igjen . Jeg har sjekket strømkabelen. Kan det være strømforsyningen ? Strømforsyningen er tross alt to år gammel og gir 360 watt. Noen som eventuelt har det samme problemet / løsning ? På forhånd Takk Endret 13. april 2006 av Phinex Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hei! Sjekk innstillingene for strømsparing. Du kan også kjøre diagnoseprogram for disken din fra Ultimate Boot CD. God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 tror den disker holder på å dø du... samme skjedde med min 60 GB WD disk.. den sluttet og spinne, og døde bare en dag.. hadde da backet up alt... testet disken i en annen maskin med 500W PSU, og den ragerte ikke der en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå