g@bb@ Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Heisann! Jeg husker for lenge siden at jeg så på en japansk anime serie. Det var to "grupper" som sloss mot hverandre. De hadde masse biler, fly og lignende som 'på en måte transformerte seg. Ikke transformers men de fikk unaturlige våpen, som en lastebil med en sinnsykt stor turret og laser osv,osv. Hadde satt pris på om noen hvet hvilken jeg mener. Den ble sendt på tv for mange år siden, typ 9-10 tror jeg. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 høres utrolig ut som Mask.. .. amerikansk tegneserie tror det er det du leter etter!! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ja, sjekket opp Mask, virker som om det er den serien du leter etter. Fikk sjokk når jeg fant den selv, hadde helt glemt av serien, men husket at jeg også hadde sett den når jeg fant denne siden. *Prøver å finne torrent* Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Mask<3 Lenge sia har sett det.. Gir du meg en vink hvis du finne torrent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå