fototim Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Tester hos: Shutterbug Ken Rockwell Nikonians Sier at dette er en bra linse, men de ser alle ut til å foretrekke enten Sigma eller Tokina framfor Tamron i denne klassen. Uten at vedkommende hos Japan Photo prøver å lure deg, linsa er bra den. Sigma 10-20mm koster ca 4000 + porto på nettet Tokina 12-24mm koster ca 4500 + porto på nettet 5988723[/snapback] Det svenske fotomagasinet Foto har testet alle objektivene omtalt i denne tråden (mener å huske at det var alle). Konklusjonen deres var at Tokina var en klar vinner, både optisk og når det gjelder byggekvalitet. Jeg har bitt meg merke i at de (svenk Foto) har utsatt tester ved noen anledninger når de har hatt mistanke om at de har fått tak i et spesielt dårlig eksemplar av et objektiv. Det tyder på seriøsitet. Spør eventuelt etter magasinet på bibliteket. Lenke til kommentar
Babura Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Takk for alle tips! Det endte med at jeg bestilte Canons 10-22 Kostet litt mer enn det jeg hadde tenkt å bruke, men det får så være... Gleder meg til å få testet det ut skikkelig! Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Husk å gi oss beskjed om hvordan objektivet fungerer. Har 10-22mm på ønskelista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå