Ascubal Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Har fått i oppdrag å drepe en dude i fengselet, men har litt problemer med å komme meg forbi vaktene usett gjennom sewers delen.. Åssen gjorde dere andre den questen? og hvor mye skill på sneak hadde dere da? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Jeg sneik meg gjennom sewers, har sneak som main skill, så jeg hadde ikke store problemene. Tror jeg hadde 40-50 i skill. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Jeg har en 67 i sneak skill tror jeg, men de 2 første vaktene man møter på flyr fremdeles etter meg med engang jeg smiker meg inn i rommet :S Endret 13. april 2006 av Knudre Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Bare vent litt, så beveger de seg når de har snakket ferdig. Dreit meg ut ett par ganger der ja. Endret 13. april 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Melleby Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Jeg brukte Moonshadow =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå