M.H Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hei! Jeg skal installere windows på nytt på en maskin til en kompis av meg. Siden dem ikke husker passordet til Internett mer lurte jeg på om det går an å lage en fil som det bare er å klikke på, så settes Internett opp av seg selv med brukernavn, telefonnummer, passord og det hele når windows er installert på nytt. Jeg har sett det før, men er ikke sikker på hvordan man lager den. Sikkert litt rotete forklart, men håper dere skjønner hva jeg mener. :smile: Takk Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Det var igrunn lurt. Kunne trengt noe slikt til win Me og 98. Og som i tillegg installerte de nettverksprotokoller som måtte trenges. Noen som har tips på hvordan dette gjøres? M.H, hvilket operativsystem du ønsker dette til kan være lurt å ta med :smile: Edit: skriveleif... [ endret av Orjanp den 2002-09-30 09:02 ] Lenke til kommentar
Kalero Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Fri Surf hadde noen slike filer. Man kjørte bare en fil så satte den opp ekstern kobling og e-posten. Det er vell bare å få ta i en slik fil og endre den litt :wink: NB! Tror den bare fungerte for win98. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå