Gå til innhold

Single og Double sidet Ram Brikke

Samoht84

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 spørsmål til så skal eg la deg være i fred:D ka er det verste som kan skje visst det ikke går? rammen er helt identisk i spesifikasjoner,bortsett fra den ene er double sided og den andre er single.. så det burde gå?

5917264[/snapback]

Verste som skjer er at du ikke får slått på maskinen, men da er det bare til å bruke en brikke igjen.

Ifølge infoen på siden til MSI så skal det ikke bli noe problem.

Lenke til kommentar

ok.nå er begge rammen i. så nå har eg 1024 istednfor 512(så den blir reg. av system. Men kan rammen påvirke at visse programmer ike funker som det skal.? f.eks messenger og internett eksplorer som av og til må stenges pga ulovlig utført et eller annet?

Lenke til kommentar

Er ikke blandingen av double og single sided RAM som gjør dette siden det ikke skal være problem ifølge produsenten av hovedkortet.

Derimot kan det være minnebrikkene ikke samarbeider godt sammen eller at det er noe galt med en av dem.

Har du prøvd memtest nå?

Lenke til kommentar

ok.eg prøvde memtest:( og fant omtrent 100 errors FØR eg endelig klarte å quite memtest i oppgave behandling:( må eg konfigge noe i den skumle bios menyen..tror ikke rammen bestod 1 tests på memtes..kom bare feil melding for hver test som blei utført:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...