Explorer Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hei. Min far er nå på tur å skal bestille seg en SE W810i. Har selv veldig lyst på denne telefonen, men tror nok det blir en stund før jeg blir å investere i en slik. Uansett, den som pappa skal ha skal erstatte mp3-spilleren som begynner å slite litt (løs lodding på jackpluggen blant annet). Spørsmålene er da. Kan man bruke vanlige headset på walkman-telefonene (vanlig, som i å ha jackplugg)? Hvordan får man ført musikken inn på telefonen? Greide ikke å finne ut om det følger med datakabel for å få gjort dette. Bluetooth er vel ikke et alternativ, når man skal fylle inn 500MB med musikk? Synes det er litt (!) dumt og irriterende om man må kjøpe datakabel til over 300 kroner i tillegg til en såpass dyr telefon, når den er lagd for å bli brukt som mp3-spiller.. Men ihvertfall, hadde vært fint å få svar på disse spørsmålene. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) På W800i er hansfree'en todelt slik at du kan ta ut de medfølgende øreproppene og koble i andre, sett at disse har 3.5mm jack.Litt knølete forklart men det skal vel være mulig å forstå. Her er forresten hands-free'en som følger med W800i. Uansett, hvis den samme følger med W810 så er dette rasende gode ørepropper, langt bedre en de jeg noen gang har hørt fra en mobil tidligere. Uansett, om det følger med datakabel er jeg jammen ikke sikker på, men siden den ligger i samme seg ment som W800i/K750i så tipper jeg at kabel følger med. EDIT- Et lite utsnitt fra testen på mobile-review: Package: * Handset * Battery BST-37 Li-Pol 900 mAh * Manual * Disk with software PC Suite, includes Disk2Phone * MS Duo Pro 512 MB memory card, PC adapter * Charger * USB-cable for synchronization Med andre ord: Det følger med usb-kabel i værtfall Litt lengere nede(helt nederst faktisk) ser jeg også at det er de samme øreproppene som følger med til W800i. Endret 13. april 2006 av Edge Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Tusen takk, var akkurat det jeg trengte å vite. Blir nok å bestille telefonen i morgen da. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hehe, håper han(?) blir fornøyd Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Jepp, det håper jeg også. Er jeg som har anbefalt denne så varmt (tidligere gode erfaringer med SE). Men samtidig så ønsker en liten del av meg at han skal bli lite fornøyd, og selge den billig til meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå