TSP Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Er du en av de som enda ikke har skaffet deg noen av Creative Assembly sine Total War -spill, og gjerne vil ha dem alle i postkassen samtidig? Eller er du kanskje bare rett og slett en ivrig samler? Total War -serien er kjent av mange strategispillere og alle de forskjellige hovedspillene (Shogun, Medieval, Rome) har alle fått sine egne samlepakker hvor de har vært sammen med tilleggspakken. Nå er derimot klart for at alle de tre hovedspillene med tilleggspakker skal møtes i en og samme pakke, nemlig en "pakke" som får navnet "Total War - Eras" som altså vil innebefatte alle de tre periodene. Spillene vil ikke være det eneste innholdet i denne pakken, noe de aller fleste nok vil sette stor pris på. Vi blir nemlig og lovet en dokumentarfilm om produksjonen av Total War -spillene, en CD med all musikken fra alle spill, en "kunstarbeidsbok", 4 kunstkort, en plakat i formatet A2 og en manual! Rykter om at den lille tilleggspakken til Rome TW som skulle komt ut i slutten av Mars, "Alexander", skal følge med samlepakken, men dette er altså bare løse rykter og antakelser. Denne samlepakken skal etter planen være tilgjengelig 12. Mai i USA og koste 44.99 pund, noe som tilsvarer omtrent 600NOK. Merk: Det er enda ikke blitt offisiellt kunngjort av SEGA på en skikkelig måte Merk 2: Jeg er ikke helt 100% sikker på prisen, da det hørtest for billig ut i NOK til å være sant. Kilde Kilde 2 Endret 13. april 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 To ord. Skal ha. *fjorten* Lenke til kommentar
Benenzo Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det var bare et par ting som intresserte meg der: # Total War Documentary on DVD # Total War CD Soundtrack # Artwork book # 4 x Art cards # A2 poster Har lyst å kjøpe den uansett Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Bumper denne jeg. Noen som har hoert noe mer om dette? Er det aa finne i Norge? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Den kommer visst ut 23. Juni, altså neste måned her i Norge. Hvertfall er det dvdhuset.no sier: http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=14044 Om den kommer ut i butikker også er jeg ikke 100% sikker på, men det gjør den sikkert. Du kan hvertfall bestille den fra nettbutikker en rekke steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå