Magnus Holm Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Her kommer jeg med et utkast som jeg startet med fordi jeg kjeda meg Hva syns dere? Home er et eksempel som hva som vil skje ved hover på menyen EDIT: Ny versjon EDIT2: Nå har jeg virkelig jobbet på spreng og fått den ut på nett Link. Har også en versjon uten mønster. Endret 14. april 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
rønning Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 ville kanskje bruk andre farger enn hvit som bakgrunn, blir så voldsomt masse hvitt...siden var enkel og deler av den, les logo eller hva jeg kan kalle det, var stilig.. men fiks på menyen, unngå at leseren må føre musen over linkene for å skjønne hva den linker til... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Ja, men jeg har ingen idé om hvordan jeg skal få til en grei meny... Lenke til kommentar
rønning Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 en idè, som er litt drastisk hvis du liker siden, er å bygge en ny side videre ut ifra logoen (teksten og linjen under som hadde svært bra farger).... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Det er ikke så mye å kommentere ettersom det kun er en firkant med en meny og en slags header/logo. Det er alltfor mye hvitt. Du må også gjør noe med fonten føler jeg. Passer ikke til mye tekst. Du må også gjøre noe med hvordan teksten er plassert. Du kan ikke sentrere den slik den står nå. ( ja jeg ser at det kun er lorem ). Du må også bytte ut den forferdelige hover fargen. Du kan ikke bruke den skrikende gule fargen på hvit bakgrunn gutt , hehe... Ellers er det mange forskjellige ting du kan gjøre ut av menyen, men det du må huske, er at menyen må synes selv om man ikke har musepekeren over den. Hvis du skal ha en så liten side, burde du kanskje vurdere å sentrere hele siden din, istedenfor å plassere den oppe i hjørnet slik den står nå... kun noen ting å tenke på... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Okey, nå har jeg laget versjon 2 Klar, ferdig, slakt! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Mye bedre Jeg føler det ikke er så mye å si, men jeg føler du fortsatt burde skirfte den hover fargen din...den er for lys... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Husk at man ikke kommer til å se på hoverfargen så mye da.. Du holder jo bare musa over i det du skal trykke på den. I tillegg blir den understreka Lenke til kommentar
rønning Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Som sagt, mye bedre!! Den logoen var rett og slett sexy Savner fortsatt litt grafikk nedover på siden, syns det blir litt mye hvitt..men absolutt en bra start..Hva er forresten funksjonen til de pilene? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Pilene linker til en ny paragraf med tekst. Den til høyre er et eksempel ved hover. Skal også lage en submeny. Så trykker du på pila så kommer du et hakk bort på submenyen. Vet ikke helt hvordan den kommer til å bli Lenke til kommentar
rønning Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Høres ut som en bra idè, men hvis du gjør det på den måten er det viktig at den submenyen kommer godt frem, slik at det er lett å se hvor man er, og hvor man kommer hvis man trykker på en av pilene... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Hva med sånn? Syns den ble litt "voldsom", at den tok litt mye plass. Men hva syns dere? Endret 14. april 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
rønning Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 syns det ble meget bra jeg...du hadde kanskje ikke trengt så masse "luft" over og under underlinkene hvis du syns den tok så mye plass.. Den undermenyen gjorde plutselig at ting ikke ble så hvitt lengre også.. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Det der var rett og slett ikke noen dum idè. Kanskje du kunne gjort den litt mer diskrè? Men det så veldig bra ut nå... Men jeg føler fortsatt det mangler noe...Siden i seg selv tar liksom ikke store plassen på skjermen...Noen grafikk ville gjort susen tror jeg... Endret 14. april 2006 av VgaR Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Endre mønsteret og satte på en bord. Bedere eller verre? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 jeg synes det blei bedre, men jeg synes den skal være litt mer diskrè etter min mening... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Her kommer det enda en! Lenke til kommentar
rønning Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 hva med å lage den undermenyen litt lavere og ikke bruke fullt så stor font? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Noe sånt? Hva med bakgrunnen? Var den grei? Lenke til kommentar
rønning Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 syns bakgrunnen var grei, ikke noe overveldende nyskapende, men rett og slett greit...Når det gjelder undermenyen tror jeg enda du kan ha den litt mindre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå