Gå til innhold

Hvordan lage applet av et program?

Anbefalte innlegg

Har et program som består av totalt 14 klasser(4 pakker).

Main ser slik ut før jeg prøver å implementere applet.

public class Program{    
   static frmProgram frame;      

public static void main(String[] args){        
       JFrame.setDefaultLookAndFeelDecorated(true);
       frame = new frmProgram();
frame.setVisible(true);        
   }    
}

Har brukt noen en del timer med prøving og feiling for å få det til å funke, men det er tydelig noe jeg ikke får med meg av det som står på sun.java.com.

Noen som har gode forslag til hvordan dette gjøres?

linjen i index.html som skal starte programmet ser slik ut

<applet code="frmProgram.class arcive="Program.jar" width="450" height="650"></applet>

Endret av Qwark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er akkurat de 2 sidene som jeg har brukt, men det er noe som jeg ikke får med meg, for appleten vil ikke starte uansett....

har testet med å legge div i init(){code} start(){code} osv med program extends applet,

Jeg trenger tydelig vis en veldig step by step tutoral til dette, da det er noe i sun's tutorial som jeg misser på...

Lenke til kommentar

I html koden din:

<applet code="frmProgram.class arcive="Program.jar" width="450" height="650"></applet>

er der iallfall en skrivefeil. Riktig er:

<applet code="frmProgram.class" arcive="Program.jar" width="450" height="650"></applet>

;)

Lenke til kommentar
I html koden din:

<applet code="frmProgram.class" arcive="Program.jar" width="450" height="650"></applet>

;)

5918930[/snapback]

Du mener vel:

<applet code="frmProgram.class" archive="Program.jar" width="450" height="650"></applet>

Lenke til kommentar
I html koden din:

Men det er ikke der feilen ligger, det ble bare feil når jeg skulle skrive det inn her i forumet. (Jobber ikke på samme maskin som jeg poster på)

Endret av Qwark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...