Qwark Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Har et program som består av totalt 14 klasser(4 pakker). Main ser slik ut før jeg prøver å implementere applet. public class Program{ static frmProgram frame; public static void main(String[] args){ JFrame.setDefaultLookAndFeelDecorated(true); frame = new frmProgram(); frame.setVisible(true); } } Har brukt noen en del timer med prøving og feiling for å få det til å funke, men det er tydelig noe jeg ikke får med meg av det som står på sun.java.com. Noen som har gode forslag til hvordan dette gjøres? linjen i index.html som skal starte programmet ser slik ut <applet code="frmProgram.class arcive="Program.jar" width="450" height="650"></applet> Endret 13. april 2006 av Qwark Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Kanskje bruke JApplet istedet for JFrame? Du finner en grei Applet tutorial fra Sun her... Du bør også ta en titt på JApplet i APIen... Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Ja det er akkurat de 2 sidene som jeg har brukt, men det er noe som jeg ikke får med meg, for appleten vil ikke starte uansett.... har testet med å legge div i init(){code} start(){code} osv med program extends applet, Jeg trenger tydelig vis en veldig step by step tutoral til dette, da det er noe i sun's tutorial som jeg misser på... Lenke til kommentar
backup Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 I html koden din: <applet code="frmProgram.class arcive="Program.jar" width="450" height="650"></applet> er der iallfall en skrivefeil. Riktig er: <applet code="frmProgram.class" arcive="Program.jar" width="450" height="650"></applet> Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 I html koden din: <applet code="frmProgram.class arcive="Program.jar" width="450" height="650"></applet> er der iallfall en skrivefeil. Riktig er: <applet code="frmProgram.class" arcive="Program.jar" width="450" height="650"></applet> 5918930[/snapback] Du mener vel: <applet code="frmProgram.class" archive="Program.jar" width="450" height="650"></applet> Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) I html koden din: <applet code="frmProgram.class arcive="Program.jar" width="450" height="650"></applet> er der iallfall en skrivefeil. Riktig er: <applet code="frmProgram.class" arcive="Program.jar" width="450" height="650"></applet> Men det er ikke der feilen ligger, det ble bare feil når jeg skulle skrive det inn her i forumet. (Jobber ikke på samme maskin som jeg poster på) Endret 15. april 2006 av Qwark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå