Gå til innhold

Kornsirkler; Hva er forklaringen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her kan dere se når den ene sikelen blir laget. Jeg synes det ser ekte ut, men det er sikkert noen her som har peiling og kan se om den er ekte eller ikke.

--->Kornsirkel.avi

5927244[/snapback]

Er det bare meg som kun får spilt den av som en lydfil?

5929241[/snapback]

Du må installere XviD codec.

5930145[/snapback]

Og hvordan gjør jeg det da?

Ja, jeg er ingen datageni

Lenke til kommentar
Her kan dere se når den ene sikelen blir laget. Jeg synes det ser ekte ut, men det er sikkert noen her som har peiling og kan se om den er ekte eller ikke.

--->Kornsirkel.avi

5927244[/snapback]

Er det bare meg som kun får spilt den av som en lydfil?

5929241[/snapback]

Du må installere XviD codec.

5930145[/snapback]

Og hvordan gjør jeg det da?

Ja, jeg er ingen datageni

5930417[/snapback]

Prøvd å bare laste ned VLC?

http://www.videolan.org/vlc/

Lenke til kommentar

Sånn, da fikk jeg også endelig sett den filmen, men jeg er ikke overbevist av den grunn.

En ting som slår meg er hvorfor alltid sensjonsvideor er i dårlig kvalitet, og da snakker jeg ikke om dårlig kvalitet i forhold til fjernsynssendinger, men dårlig i forhold til hjemmevideor. Hvorfor skal bonden, viss han ønsker å overbevise folk, ha tatt fram det dårligste kameraet han hadde?

En annen ting, som mange har nevnt før, hvorfor følger ikke kameraet lysflekkene på himmelen, men istenden fokuserer på bakken hvor kornsirkelen blir dannet, og ikke bare under dannelsen, men før også. For meg virker det som om han visste at kornsirklene skulle komme der, og derfor valgte å fokusere på det.

Og en siste ting, videoen virket som om den var klippet enkelte steder, og da tenker jeg; kanskje den er laget som en animasjonsfilm, slik at han litt etter litt laget kornsirkelen mens han tok bilder av det, og han klipte alt sammen etterpå. Hvorfor skulle han ellers ha klipt sammen filmen, når det likevel er såpass med dødtid?

Endret av warpig
Lenke til kommentar
han viste filmen til andre dagen etterpå,han kunne ikke rukket å animere det så fort,bare innse det warpig,kornsirklene er laget av utenomjordiske fra en annen planet,og lyskulene er roboter sendt for å lage kornsirklene...

5931041[/snapback]

Hvorfor må vi innse det på grunnlag av en dårlig film og noen utsagn?

Du hopper raskt til konklusjoner uten å ha noe bevis for det.

Sett at filmen var autentisk, den beviser fremdeles ikke at det var lyskulene som lagde de.

De kunne like gjærne ha vært tilfeldige kulelyn som befant seg på det eksakte stedet.

Lenke til kommentar
han viste filmen til andre dagen etterpå,han kunne ikke rukket å animere det så fort,bare innse det warpig,kornsirklene er laget av utenomjordiske fra en annen planet,og lyskulene er roboter sendt for å lage kornsirklene...

5931041[/snapback]

Ehh, han skulle ikke i mitt eksempel ha animert det etter at han lagde filmen, han gjorde jo det underveis i innspillingen, også klipte han det sammen etterpå, og det tar ikke lange tiden.

Lenke til kommentar
bullshit....det er mulig at akuratt den filmen er fake..men det er masse annet som etter min mening beviser at det er liv på en annen planet...  :eek:

5931144[/snapback]

Javel, ja, hyggelig at det etter din mening er beviser, jeg vil gjerne se på bevisene, og ikke antydninger, slik som jeg har sett til nå.

Og hva var bullshitt forresten?

Lenke til kommentar
du vet godt hva jeg snakker om,meldinger i kornsirkler,målbare forskjeller fra innsiden og utsiden,perfekt geometri+++

men har du beviser på at det IKKE er utenomjordisk...

5931571[/snapback]

Nei, det er ikke beviser, det er ting som du påstår ikke er jordiske, akkuratt som jeg påstår de er det.

Men, har du beviser på at det ikke flyr et dusjkabinett over deg akkuratt nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...