nordin Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Heisann. Har en gammel Nokia som jeg vil erstatte. Sony Ericssons Walkman-telefoner ser meget passende ut med tanke på mine kriterier. Jeg har verken mp3-spiller, kamera eller IPOD fra før av, så vil gjerne slå et par fluer i èn smekk. Er ikke i tvil om at det vil lønne seg. Hva er egentlig forskjellen på w800i og w900i? Hvilken burde jeg gå for? Hva har w900i som ikke w800i har, bortsett fra 3G? Og er dette med 3G viktig? Kan få w800i for ca 2200kr og w900i for ca 2900kr på ebay og lurer litt på hvilken mobil jeg bør gå for. Utseendet er i mine øyne mye bedre på w800i, og den er også mindre. Anbefalinger? Lenke til kommentar
T0th Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) heidu Jeg har selv hadd begge mobilene; bruker nå fortiden w900i som jeg er svært fornøyd med. Du skal vite at det ikke er rare forskjellen på kamera biten, bortsett fra at w900 tar mye penere video-snutter i forholdt til w800. Jeg mener forsovet begge fungerer som meget gode mp3-spillere, men du må huske at w900 er mye større og tyngre enn w800. For min del har jeg blitt vannt til størrelsen på min w900i og føler ikke det er noe minus, men for mange så kan det være plagsomt. Den mest vesentlige forskjellen (bortsett fra designet) er 3G-støtten. Om du ikke er spesielt interessert, eller for den sags skyld behøver denne tjenesten, så kan du like gjerne velge w800 framfor w900. Om jeg kan nevne en annen mobil som kan passe dine behov, så bør du ta en titt på nokia 6280, som jeg kan anbefale på det sterkeste Endret 14. april 2006 av T0th Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå