LarsLarsLars Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Heisann! har en audi a3 8L 2001 modell. Så sliter jeg forferdelig med å få strømledningen (til musikkanlegg) fra motorrommet inn til kupeen i bilen. Tenkte å dra den på høyresiden og har tatt av alle dekslene under rattet. Noen som har noen tips eller triks? Samt noen som vet hvordan man tar av vindusviskeren (ikke gummi tingen men hele greia)?? har prøvd å ta av knoppen på vindusviskeren og skrudd ut skruven. Men den sitter forsatt fast. Er det noe mere jeg må gjøre for å få den av? Hvis jeg får av den så får jeg av plast "lista" som er under den. Og da kommer jeg til en hvit boks under der. Mener jeg må trekke ledninga igjennom den (såfremt jeg får av lokket på den hvite boksen). Det ble et lang innlegg. Men håper på svar Hilsen Lars Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Jeg monterte faktisk en slik ledning i går, men da på en A4 1998modell. Det var ett hel.... Tok av dekslene på sjåførsiden under rattet. Ett par skruer å løsne. Så ved rattstammen var det ett hull i veggen der noen ledninger går igjennom, her stakk jeg strømledningen til forsterkeren. Dette er nok ikke den optimale plassen å trø ledningen, men det var den eneste jeg fant. Ett annet tips er jo rett og slett ringe ett verksted og høre hva dem anbefaler. En fin investering er verkstedshåndbok noe av det færste tilleggsutsyret jeg kjøpte til min audi. Lenke til kommentar
stiangodo Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Heisann! har en audi a3 8L 2001 modell. Så sliter jeg forferdelig med å få strømledningen (til musikkanlegg) fra motorrommet inn til kupeen i bilen. Tenkte å dra den på høyresiden og har tatt av alle dekslene under rattet. Noen som har noen tips eller triks? Jeg tenkte jeg også skulle legge opp strømkabel snart. Har samme bilen som deg. Har du komt noe lenger? Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 joda jeg fikk det til. Måtte ta av vindusviskerne og det dekslet nedom frontruta. Da kom jeg til en hvit boks under der til høyre. Via den kom jeg inn i bilen med strømkabelen. Måtte borre hull i et f-formet svart rør for å få den inn til den hvite boksen. Så borret jeg et hull i den hvite boksen for å få det inni bilen. Men husk å tette hullene godt etter du har dradd ledningen igjennom Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå