Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

dataen fryser uten grunn

Anbefalte innlegg

Eg har problem med at dataen berre fryser, heilt uten videre.

det virker som om det skjer når som helst, uavhengig av kva eg kjøre.

eg kan f.eks kunne spele eit spel ei stund, og så berre fryser alt (bild og lyd) men det har også skjedd når eg ser film, skriver på msn og nokre få ganger når den er idle.

maskinvare: (fekk det på tirsdag, og har hatt fleire reinstalasjoner av xp og driverar)

DFI LanParty UT RDX200 CF-DR

AMD Opteron 165 (ikkje overklokka, og har kjørt stressprime i fleire timer)

ATi x850xt (kjørt fleire stressprogrammer, bl.a. 3D-mark 05)

OCZ 2GB (ingen feil i memtest)

Enermax Noistaker 485W straumforsyning (men watt-kalkisar eg har funne, viser at det er nok)

Windows xp pro sp1 (aldri brukt sp2, men skal prøve å laste ner)

ang. drivers så har eg ATi sit nyaste driver for dette hovedkortet (og skjermkort), nyaste lydkort og nettverks driver

temperaturane er fine, men eg lasta for sikkerthets skuld opp bilde frå smartguardian (skjermkortet har eg brukt i lang tid, og temperaturane er ikkje høgare en det dei var før)

komme ikkje på meir å legga ut, så om dokke savne nåke så rop ut.

håpe dokke kan hjelpa meg å fiksa dette problemet :thumbup:

post-70145-1144957530_thumb.jpg

post-70145-1145108896_thumb.jpg

Endret av Sofakommandanten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke så rart aida ikke finner HK osv. Programmet er gammelt. Til og med oppfølgeren Everest home edition ble avsluttet i 2005.

Hvilken PSU har du 485W sier ikke mye.

Noe lav spenning på 12v. (11.71) Belast systemet med noen krevende apps og se om denne er stabil eller faller ytterligere.

Endret av heisann80
Lenke til kommentar

har reseta bios med jumper, men berre 3min etter at eg starta opp daten så frøs den mens eg surfa på nettet...

denne gangen fekk eg faktisk melding om at dataen har startet opp etter ein alvorlig feil, men kan ikkje si at det var til store hjelpa:

Error caused by a device driver

Thank you for sending an error report to Microsoft.

Error report summary

Error type : Windows stop error (A message appears on a blue screen with error code information)

Solution available? : No (see Next steps)

What does this error mean? : Windows has encountered an error from which it cannot recover and needs to restart

Cause : Unknown device driver

Computer symptoms : A message appears on a blue screen with error code information (for example: e.g. 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED)

Additional steps for you to take : Important: Please continue to send error reports so analysts at Microsoft can study and try to correct the problem as quickly as possible

Information about this error

You received this message because a device driver installed on your computer caused the Windows operating system to stop unexpectedly. This type of error is referred to as a "stop error." A stop error requires you to restart your computer.

skal prøve ubuntu live cd så fort eg finner den...

er ikkje god i linux (har berre brukt det eit par dager fordi eg ikkje fatt bedre av det, så har dokke tips til programmer o.l. som eg kan stressa maskina mi med?

har også tenkt å låna ein annan straumforsyning med meir watt, siden fryse problemer oftast skylles psu.

Lenke til kommentar

i den øverste tråden min skreiv eg at temperaturane var fine. det gjelder og skjermkortet (har oppdatert posten). ligge kanskje rundt 60-70grader max på skjermkortet når eg spele. idle ligger det på rundt 40. Skjermkortet var det einaste eg ikkje kjepte nytt av, og har brukt det i fleire månder uten trøbbel.

rota rundt litt i hedelseloggen, har ikkje aning om det er til hjelp, men eg slenge det opp:

System error: Feilkode 1000000a, parameter1 00000200, parameter2 00000002, parameter3 00000001, parameter4 806e4a2a.

har nå prøve å oppdatere BIOSen, men det klikka/frøys likevel

Lenke til kommentar
  Computer symptoms  :  A message appears on a blue screen with error code information (for example: e.g. 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED)

Additional steps for you to take  :  Important: Please continue to send error reports so analysts at Microsoft can study and try to correct the problem as quickly as possible

var det det med fet skrift du fant i linken over?

det er i såfall eit eksempel, og har ingenting med mitt problem å gjere.

error stop i bios har eg ikkje høyrt om, men kan rota rundt å sjå om eg finne noko

Lenke til kommentar

okay, nå har eg testa ein del, og funne feilen, men eg vil trenga litt meir hjelp.

eg prøvde nemlig eit anna minneteste program, og det vise MASSE feil. Har derfor testa ut med andre minnebrikker o.l. og finne ut at det ikkje er brikkene som er problemet.

dereter prøvde eg å sette ner hastigheten på minne til 166, då fekk eg ikkje ein einaste error. Fant ut at timingsa ikkje var rett. Dei sto på 2-3-2-6, mens dei skulle vere på 3-4-3-8. Har fiksa dei, men trenger hjelp til å finne resten av timingsa.

nokon som kan hjelpa meg å finna dei?

eg har OCZ 2048MB Dual Channel Gold XTC

legger opp bilde eg tok av biosen berre for at dokke skal sjå kva som må skrivast inn og evt. kan vere gale.

post-70145-1145204727_thumb.jpg

post-70145-1145204746_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...