Riot™ Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Heisann! Lurer på om det er noen her som følger med på Bleach serien? Har sett alle episodene fra ep. 1 til 77, og kan med god hånd på hjerte si at dette er en av de bedre Anime seriene ute! Selv fillerne er ekstremt gode(Begynte fra ep 71 eller 72, tror jeg. Derfra til ep 1 er det samme historie som mangaen(Nesten)), historien og animasjonen. De som ikke er så glad i å laste ned episoder bare av å lese, eller ikke vil se mer p.g.a 1 episode(Dette er ikke ulovlig! Inntil de er lisensiert og gruppene ikke får lov til å tekste de mer, så kan man dele så mye man vil, men Bleach er da nå lisensiert i Amerika, men vi er ikke Amerika), så burde dere gå over til www.youtube.com og søke på "Bleach" eller "Bleach AMV" for dere som ikke orker å se en hel episode. Mvh. hilsen en trøtt liten Carl. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Følger med på Bleach ja. Da jeg så de 15 første episodene var jeg på randen til å gi opp hele serien, men etter at de kom til Soul Society så ble jeg helt hektet. Tror jeg så rundt 15-20episoder på en dag når Bleachfeberen herjet inne i meg. Har ikke rukket å sett de nyeste episodene enda, men skal nok klare å avse litt tid til Bleach i løpet av dagene som kommer. Bleach Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Fillerene geniale? Må si meg uenig der. Bleach var helt grei underholdning helt til fillerene begynte, nå er det bare patetisk. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Fillerene geniale? Må si meg uenig der. Bleach var helt grei underholdning helt til fillerene begynte, nå er det bare patetisk. 5916047[/snapback] Javel, BareMarius, men det er din mening. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) fullt oppdatert på serien lenge siden jeg har hatt så god underholdning Endret 13. april 2006 av Kimius Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Hehe, yep. Litt gammelt at alle blir skadet på samme sted hele tiden, men så mye blod og gørr er jo bare porr +++. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Fillerene geniale? Må si meg uenig der. Bleach var helt grei underholdning helt til fillerene begynte, nå er det bare patetisk. 5916047[/snapback] Javel, BareMarius, men det er din mening. 5916301[/snapback] ORLY? Hvem sin ellers skulle det være? :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Her er den offisielle Bleach tråden! ikke så mye aktivitet for tiden der da. Leser du manga'n forresten? Den jeg holder meg til, ser ikke på fillerene, men kommer nok til å begynne å se igjen når fillerene er ferdige. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Bleach var sinnsykt fantastisk de første 70 eller så episodene.. men helt siden de kom tilbake fra soul city har det bare vært dass... historien nå med disse semivampyrene håper jeg de avslutter så fort som mulig.. bare piss hele greia Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 åh ja, det er den deiligste anime serien ever *ventepånyeepisoder :!: Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) *redigert bort* Endret 15. april 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Hehe. Venter på episode 78. Nei, leser nok ikke mangaen. =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå