Gå til innhold

Bleach - Noen som følger med?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Lurer på om det er noen her som følger med på Bleach serien?

Har sett alle episodene fra ep. 1 til 77, og kan med god hånd på hjerte si at dette er en av de bedre Anime seriene ute!

Selv fillerne er ekstremt gode(Begynte fra ep 71 eller 72, tror jeg. Derfra til ep 1 er det samme historie som mangaen(Nesten)), historien og animasjonen.

De som ikke er så glad i å laste ned episoder bare av å lese, eller ikke vil se mer p.g.a 1 episode(Dette er ikke ulovlig! Inntil de er lisensiert og gruppene ikke får lov til å tekste de mer, så kan man dele så mye man vil, men Bleach er da nå lisensiert i Amerika, men vi er ikke Amerika), så burde dere gå over til www.youtube.com og søke på "Bleach" eller "Bleach AMV" for dere som ikke orker å se en hel episode.

Mvh. hilsen en trøtt liten Carl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følger med på Bleach ja. Da jeg så de 15 første episodene var jeg på randen til å gi opp hele serien, men etter at de kom til Soul Society så ble jeg helt hektet. Tror jeg så rundt 15-20episoder på en dag når Bleachfeberen herjet inne i meg. Har ikke rukket å sett de nyeste episodene enda, men skal nok klare å avse litt tid til Bleach i løpet av dagene som kommer.

Bleach :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Her er den offisielle Bleach tråden! :green: ikke så mye aktivitet for tiden der da.

Leser du manga'n forresten? Den jeg holder meg til, ser ikke på fillerene, men kommer nok til å begynne å se igjen når fillerene er ferdige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...