HrSteen Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Klarte ikke helt å bestemme meg. Funker dette eller ble det totalt mislykket? Dette er ca 6 meter inn i ett fjell så det var rimelig mørkt. 15 sekunders lukkertid. Fjernet det vesle av farger, boostet kontrast og la inn støy. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Det er i hvertfall ikke totalt misslykket. Prøvde du forskjellige vinkler. Hadde vært artig å se hvordan det hadde vært rett forfra. Synes det er litt stilig med følelsen av dybde, og det fine spillet i skyggene. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Synes det var tøft. Motivet ber om en røff fremstillig, og dette minner meg om de gamle s/h filmene fra krigen. Endret 13. april 2006 av EspenE Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hmm... det er et bra motiv der, men jeg tror ikke du har funnet det helt ennå. Sånn som det er nå så er det fint, men ikke så veldig mye mer enn det. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Det er i hvertfall ikke totalt misslykket. Prøvde du forskjellige vinkler. Hadde vært artig å se hvordan det hadde vært rett forfra. Synes det er litt stilig med følelsen av dybde, og det fine spillet i skyggene. 5915794[/snapback] Nei desverre, tok ikke fra andre vinkler. Det var mørkt og skummelt der! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Nei desverre, tok ikke fra andre vinkler. Det var mørkt og skummelt der! 5923884[/snapback] Ikke imponert. Mvh en som sniker rundt på 1000 år gamle kirkegårder om natten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå