Simkin Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) hvordan brenner jeg ut filene på en iso fil med Deamon Tools? (eller bare åpne en iso fil så jeg ser alle filene og kan legge de ut i en mappe) tok mount image, og da kom det opp slik det gjør hvis jeg putter inn en cd Endret 13. april 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Du har fått med deg hva Daemon Tools brukes til? Det er IKKE et brenne-program, det bruker du Nero til. Det er IKKE et pakke-program, det bruker du WinRAR til. Det det derimot er, er et CD/DVD-emulierings-program som lager en virtuell CD/DVD-stasjon av image-fila. Skulle ikke ta mange hjernecellene da for å skjønne at man da åpner CD/DVD-stasjonen Daemon Tools lager på vanlig måte. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 ja selfølgelig, ser det nå litt sløv idag Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hvis du vil bruke et alternativt program kan jeg anbefale Alcohol 120 % for det kan du bruke som et brenne program , mounte og at den leser alt det skal være. Endel image filer jeg må bruke Alcohol til for å brenne ut så du får prøve det Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Enig med Chief_R-W Alcohol 120% gjør egentlig alt det Daemon Tools kan, og en god del mer. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) hm, tar ikke Deamon Tools verken Bin eller mdf filer? hva skal jeg åpne en mdf fil på 4gb med? Endret 13. april 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 hm, tar ikke Deamon Tools verken Bin eller mdf filer? hva skal jeg åpne en mdf fil på 4gb med? For .bin må du ha .cue'n, og for .mdf må du ha .mds'n. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Eller så bare viser du alle filer og trykker på bin/mdf-fila. Endret 24. april 2006 av LoS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå